szarlotka z tartego ciasta - szukam przepisu...

1. Data: 2004-10-02 19:04:31

Temat: szarlotka z tartego ciasta - szukam przepisu...
Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dawno, dawno temu w jakims programie telewizyjnym byl podawany przepis na
szarlotke. Szarlotka byla pyszna... a robilo sie ja z ciasta, ktore na jakis
czas dawalo sie do zamrazalnika i potem tarlo, ciasto dzielilo sie wczesniej
nie 2 czesci i do jednej dodawalo kakao. Na spodzie bylo ciasto (starte),
potem jablka, potem reszta ciasta tez startego, a na koniec piana z bialek
(ale juz nie pamietam czy sama czy z cukrem).

I tyle pamietam...

Generalnie moge zrobic ze zwyklego kruchego ciasta, ale ta szarlotka z
przepisu byla bardzo smaczna.

Moze ktos ma ten przepis? Bede wdzieczna :)

Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2004-10-02 19:23:29

Temat: Re: szarlotka z tartego ciasta - szukam przepisu...
Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Moze ktos ma ten przepis? Bede wdzieczna :)

A czy nie chodzi Ci po prostu o pleśniaka? To właśnie taka szarlotka może
być z pianą posypaną ciastem kruchym na wierzchu. Poszukaj w googlach pod
hasłem "pleśniak", są różne wersje tego ciasta.
Ewa

1. Data: 2004-10-03 09:31:34

Od: u...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> być z pianą posypaną ciastem kruchym na wierzchu. Poszukaj w googlach pod
> hasłem "pleśniak", są różne wersje tego ciasta.

Witam

http://urszula.one.pl/?op=przepisy&id=7 nazwalam to "Szarlotka smakowita"
Pozdrawiam
Ula

1. Data: 2004-10-03 19:10:59

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<u...@p...onet.pl> wrote in message

> Witam
>
> http://urszula.one.pl/?op=przepisy&id=7 nazwalam to "Szarlotka smakowita"
> Pozdrawiam

Wyglada tak jak to co pamietam :)
Ale plesniaki tez podobnie wygladaja :0

Bede probowac, dziekuje za przepisy.

Pozdrawiam,
Joanna

Dziwna arabska potrawa/przyprawa
Smutno mi Boze
KRÓWKI :))
Wędzenie w domu. Pewnie wyjdzie mi długie.
Pomysl na brukselke?