szkoła podstawowa - prywatna, czy państwowa?

41. Data: 2007-09-14 12:06:00

Temat: Re: szkoła podstawowa - prywatna, czy państwowa?
Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga B. wrote:

> ale gimnazjum będzie juz
> prywatne, ponieważ to zbyt głupi wiek, a nasze okoliczne są średnie.

A czym Twoim zdaniem różni się prywatne gimnazjum od państwowego?
Teli.

42. Data: 2007-09-14 12:09:00

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> Średnią w teście kompetencyjnym na koniec podstawówki?

To już jest musztarda po obiedzie :)
Serio, gdzie można sprawdzić takie informacje?
Pozdrawiam
Teli.

43. Data: 2007-09-14 12:12:11

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fcdtml$r6t$1@atlantis.news.tpi.pl...

> To już jest musztarda po obiedzie :)
> Serio, gdzie można sprawdzić takie informacje?

Niech zgadnę.... w googlu? ;-)

Agnieszka

44. Data: 2007-09-14 12:15:16

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> Do 3 klasy włącznie -- kierowac się relacjami w klasie, bliskością
> kumpli, których rodzic może przyprowadzić w 10 minut, znajomymi z
> przedszkola, opiekunką, tym, czy dziecko bedzie mogło samo wracać.
> Tu raczej rejon, jak nie koszmarnie żulowski.
> Od 4 klasy lepsza szkoła, warto doinwestować, bo wtedy tych lepszych
> strasznie ciągną w dół do słabszych.

To nie lepiej od razu dać do tej szkoły, w której potem będzie gimnazjum? Ja
byłam ofiarą zmiany szkoły w wieku lat 12 i niestety nie wspominam tego
najlepiej.
Pozdrawiam
Teli.

45. Data: 2007-09-14 12:15:47

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> Niech zgadnę.... w googlu? ;-)

A polecisz coś? :)
Teli.

46. Data: 2007-09-14 12:15:57

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fcdubf$bdk$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A polecisz coś? :)

Ciocia Agnieszka ma dziś dobry dzień: scholaris.pl

Ciocia

47. Data: 2007-09-14 12:19:06

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> Ciocia Agnieszka ma dziś dobry dzień: scholaris.pl

Bardzo się cieszę :)
Zaraz biorę się do przeglądania informacji.
Pozdrawiam i dziękuję.
Teli.

48. Data: 2007-09-14 12:21:51

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

14.09.2007, Księżniczka Telimena <c...@W...pl> napisał(a)

> To nie lepiej od razu dać do tej szkoły, w której potem będzie gimnazjum? Ja
> byłam ofiarą zmiany szkoły w wieku lat 12 i niestety nie wspominam tego
> najlepiej.

Chyba lepiej. Ja mam nadzieję Marcina posłać do zerówki w tej
samej szkole co chodzi Magda.
Jest tam też gimnazium więc kontynuacja może być zachowana.
--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

49. Data: 2007-09-14 12:34:26

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Majkowski" <w...@g...com.invalid> napisał

> Nie wyciagały na podwórko, nie przychodziły pod drzwi, nie wysiadywałay
> na ławkach zamiast odrabiac lekcje itd.

Jak moja siostra była w podstawówce to się przeprowadzaliśmy (ja już wtedy w
liceum więc to zupełnie nie na temat).
Ona wtedy 4-5 albo 5-6 klasa ... jakoś tak.
I oczywiście był problem czy zostaje w 'starej' szkole i dojazd czy idzie do
'nowej'.
Odległośc znaczna ale do pokonania dla niej. Szkoła stara cieszyła się ciut
większym uznaniem - ta nowa była bardziej luzacka.

Wybór w końcu padł na nową.

I później moja siostra już jak dorosła to mówiła, ze nigdy, przenigdy nie
zrobi swojemu dziecku czegoś takiego by chodziło do szkoły poza swoim
miejscem zamieszkania (czyli dokładnie to co Ty mówisz 'ograniczenie
kontaktów z dziećmi z podwórka').
Bo to jest straszne i bardzo źle się na dziecku odbija.

Bo szkoła to nie tylko nauka ale i wspólne powroty do domu, plotki,
pożyczanie książek itd.

Jak dziecko 'złe' to faktycznie te podwórkowe dzieci tak źle wpłyną, ze na
złą drogę zejdzie (swoją szosą ... kiepskie masz zdanie o własnym dziecku).

Pozdrawiam
MOLNARka ... wcale a wcale nie dziwi mnie to, ze nie zgadzam się z żadnym
słowem, które piszesz ;-)

50. Data: 2007-09-14 12:38:03

Od: "Aga B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fcdtp4$9ro$1@nemesis.news.tpi.pl...
> A czym Twoim zdaniem różni się prywatne gimnazjum od państwowego?

Liczbą dzieci w klasie. To jest zasadnicza różnica. Poza tym od tych
państwowych, które mam w pobliżu również ofertą edukacyjną - znacznie
większa liczba godzin z języka, więcej różnych zajęc dodatkowych, i
wszystkie zajęcia (łącznie z dodatkowymi) kończą się około godziny 15. W
naszych gimnazjach państwowych ta godzina się wydłuża.
Aga B.

specyfik przeciw grzybicy dla dzieci
[WAW] Marynarka mężczyzniana
Do rodziców warszawskich uczniów