szkoła podstawowa - prywatna, czy państwowa?

181. Data: 2007-09-19 09:51:30

Temat: Re: szkoła podstawowa - prywatna, czy państwowa?
Od: Elske <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Wrz, 11:24, Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid>
wrote:

> Najczęściej z bardzo wielu powodów.

Podaj prosze chociaz jeden prawdziwy. Bo "lepsze dzieci" na mnie nie
dziala ("bogatszy" to nie znaczy "lepszy") tak samo jak "finansowe
motywowanie kadry"

LL

182. Data: 2007-09-19 10:01:53

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

19.09.2007, Elske <s...@o...pl> napisał(a)

> LL

Ile Ty masz osobowiości ?

--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

183. Data: 2007-09-19 10:04:39

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Majkowski pisze:

> Ile Ty masz osobowiości ?

Jedną i tę samą. Cholerne google nie chce mi przestawić nicka ze starego
na nowy a niestety na część Twoich postów muszę odpowiadać z googli, bo
TB pokazuje je jako przedawnione i nie widzę treści.

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

184. Data: 2007-09-19 10:16:41

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

19.09.2007, Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a)

> Jedną i tę samą. Cholerne google nie chce mi przestawić nicka ze starego
> na nowy a niestety na część Twoich postów muszę odpowiadać z googli, bo
> TB pokazuje je jako przedawnione i nie widzę treści.

Ja naliczyłem co najmniej 3.
Oznacza to, że zamiast sygnaturek stosujesz podmienianie nicków.
Nie lubię gdy ktoś manipuluje nagłówkami, zwłaszcza, że samemu podpisuję
się imieniem i nazwiskiem.
Sorry.

185. Data: 2007-09-19 10:23:24

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Majkowski pisze:

> [...]
> Oznacza to, że zamiast sygnaturek stosujesz podmienianie nicków.
> Nie lubię gdy ktoś manipuluje nagłówkami, zwłaszcza, że samemu podpisuję

Nikt Ci nie każe lubić. Nagłówkami nie manipuluję - mail jest ten sam.

LL

186. Data: 2007-09-19 13:08:59

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Sep 2007 06:15:34 +0000 (UTC), Piotr Majkowski napisał(a):

> Lubiłem chemię, moja wychowawczyni w technikum była chemiczką.

Moja wychowawczyni, ale w podstawówce też była chemiczką. nigdy nie
pokochałam chemii i to pewnie główny powód, niby kłopotów z nią nie
miałam, ale nie pałam do niej miłością i w tej chwili to już niewiele z
niej pamiętam.
Na szczęście mąż był miłośnikiem chemii, więc jak będzie potrzeba to będzie
miał kto dziecku tłumaczyć.
--
Elżbieta
http://picasaweb.google.pl/waruga.e

187. Data: 2007-09-19 17:49:50

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skłaniam się ku szkole państwowej z tego powodu, że córka chce chodzić do
szkoły sportowej (a ta jest właśnie taka) i dlatego, że jest dość blisko.
Właściwie jest to główny powód tego, że skłaniam sie ku tej szkole. W szkole
jest podstawówka, gimnazjum i liceum. Do prywatnej szkoły, którą biorę pod
uwagę trzeba codziennie jechać samochodem pół godziny w jedną stronę. Do
sportowej 10 minut samochodem. Odległość chyba będzie kryterium decydującym.
Dziękuję za posty.
Pozdrawiam
Teli - jeszcze nie zdecydowana.

specyfik przeciw grzybicy dla dzieci