Re: sztuczne uczucia

Data: 2000-03-26 13:36:25
Temat: Re: sztuczne uczucia
Od: "bary" <b...@k...net.pl>

>nie??? a podobno mezczyzni to wzrokowcy...

No.. To prawda... ale właśnie dzięki skojarzeń...
Co prawda sam wzrok też przynosi pewną przyjemność, np zielona barwa ponoć
przynosi ukojenie... a zbyt jasna nawet ból... ale to dzięki skojarzeń
uruchomiamy w sobie procesy, które w gruncie rzeczy nawet są zależne od
świadomości...
Przecież najpierw trzeba umieć rozróżniać np.. kobietę...od ... kozy... a
owo 'kobieta' jest tam gdzieś głęboko zlepkiem skojarzeń... z... mmm..
różnymi przyjemnymi sprawami...

>Wech... ma potezne znaczenie...

Ma, ma.... ale zmysły tylko pośredniczą w analizie... a twór tej analizy
potem będzie odwoływał się, opierał na tych zmysłach...
Nawet jeśli dzieckiem będzie się opiekował śmierdzący człowiek... To i tak
'wyczuje' pozytywne uczucia...
Chyba, żę będzie przypalane papierosami... i coś takiego.... ktoś da mu do
zrozumienia, że go niecierpi...
Ono analizuje... nawet nieświadomie... po prostu myśli i rozumie...
'Miłość' istnieje dzięki tworzących się wniosków z tej naturalnej analizy...
zmysły tylko są środkiem przekazu danych... umysł je później inteligentnie
sortuje i nadaje temu sens... Nazywa, porównuje, wyszczególnia...
'miłość z dotyku' to duże spłycenie... ale przedstawia pewną zależność i
udział zmysłów w całym tym procesie....

>sluch...hm, nigdy nie "zakochales sie" w czyims glosie.

Tak, to prawda... ;)
...Ale jakoś umiałem rozróżnić, że to kobiecy... to też już zostało
skojarzone... ;)

>Zapewniam Cie, ze kazdy zmysl, a raczej to, czego nam dostarcza, moze
>byc przyczyna zauroczenia, zakochania, czy znienawidzenia, czy czego tam
>sobie chcesz...
>Kiedy to odczujesz, otworzy sie przed Toba nowy swiat ;)

Nie gadaj ;)
...chyba zostałem już zoriętowany na wszystkie zmysły ;)
...ale umiem rozpoznać co one przekazują... więc same zmysły raczej nie
sprawią, że się zakocham... lub kogoś znienawidzę...
Dzięki tym danym od zmysłów umiem rozpoznać coś co daje 'inny wymiar'
miłości....

>hm, nieco innej materii. :)

Faktycznie... róznie to bywa z tymi 'materiami'...

>hm, hm, hm...
>nie mówie: NIE, mówię: siateczka, dotyk, przyjemnosc... na tym uczucia
>(jakiekolwiek) sie nie koncza.
>Nie dales swojemu tworowi wyobrazni, albo ja cos przeoczylam.

Przecież ona żyje wyobraźnią... widzi, kojarzy... wobraża sobie.... i
myśli...
a miłość... dlaczego by nie....
Jeszcze raz... coś jest ukształtowane przez coś.. co tylko pośredniczy...
ale sam wpływ wszystkich czynników decyduje o stworzeniu odrębnej struktury,
która ma swoje niezależne znaczenie....

JAcEk

------

bo "ludzie dzielą się na artystów i wieśniaków..."
.... czyli tych co tworzą... i takich co bezmyślnie
chodzą po ścieżkach które inni im stworzyli....
...depcząc odmieńców tworzących nowe drogi....
i tych co tworzą to co już dawno zostało stworzone...