Re: sztuka wychowania zaradnych dzieci :-)

Data: 2017-08-21 13:59:59
Temat: Re: sztuka wychowania zaradnych dzieci :-)
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Tachografy. Pan nie wie, o czym gada.

> To mnie nie obchodzi w TEJ dyskusji.
> Wciąż usiłujesz omijać temat dyskusji skręcając w krzaki.

Własnie to jest tematem dyskusji - czy jazda 24h to jest piekny hołd dla
pracy czy zwykła głupota!

> Tylko i wyłącznie.

Ale przeciez wiemy dokładnie ze to nie prawda, pani nauczycielko...

> Podobnie jak niemal wszyscy moi dobrzy znajomi.
> Stąd znam wiele pracowniczych historii.

I oni wszyscy nie jezdza na urlopy?
O w morde, musze znajomym powiedziec ze popełniają duzy bład...

> Znowu skręt w krzaki.

> Ponieważ wiem, że nie pracujesz na swoim, tylko na etacie, to nie masz
> pojęcia o wyobrażeniu nawet, jaka to potworna presja - jednego dnia
> mieć na chleb, a za chwilę nie mieć. Wtedy odechciewa się spać -
> adrenalina czyni cuda :->

Jakbym miał prowadzic taka firme to zdecydowanie lepiej pracowac na etacie.

> Twój szef na pewno lepiej Cię rozumie :-|

Oby.

> Ty masz pojęcie o pracy na swoim?
> Twoje wnioski nie świadczą o tym.
> Dlatego mam konkretne wnioski na twój temat i wiem, że są trafne.

BO TAK!

> Pewnie w drodze z wczasów.

OMG, skąd ty bierzesz takie wiadomosci? Z dupy?

> Gdyby od przejechania tej trasy zależało,
> czy Twoje dzieci dostaną jutro obiad, w życiu byś wtedy nie zasnął.

Zdecydowanie brakuje ci wiedzy o tym jak działa organizm.
Obys nigdy nie musiała sprawdzac tego na własnej skórze, jak długo mozna
STRESOWAC organizm zeby nie zasnac...

> Jakie kawy? Jakie pilnowanie?
> STRES.
> Kiedy jest dostatecznie wielki, nie ma mowy o zaśnięciu.

Naprawde debilne pierdolenie. Ale zapewniam cię, ze wielu ktorzy zasneli,
mieło dokładnie takie same przekonanie.

> Znowu jakieś życzeniowe bzdety mi tu wciskasz.

Nie moja wina, ze nie znasz zadnego madrego szefa.

> A uchowaj Boże. Żadnych pracowników!
> Pracownik 99 % czasu pracy spędza na myśleniu, jak okraść pracodawcę.
> I nie jest to moja sentencja.
> http://www.gazetalubuska.pl/strefa-biznesu/wiadomosc
i/z-regionu/a/przec
> zytaj-jak-pracownicy-oszukuja-swoich-pracodawcow,103
06652/

To wiele wyjasnia. Duzo gadania, zero doswiadczenia.

> A ja na chleb. Dlatego kiedy jest on zagrożony, to za nic nie usnę.

ROTFL, chlebem ci płaca...? A szynke za co? Wymieniasz sie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać