Re: szukam przepisy na kociołek ogniskowy

From: "kajacek" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: szukam przepisy na kociołek ogniskowy
Date: Sat, 26 Jul 2003 08:21:01 +0200

Ja najpierw wykładam dno i boki garnka liścmi kapusty, potem daję na dno
skórkę z boczku wędzonego (niegotowany, tylko surowy) z cienką warstwą
słoninki na spód - a potem tak, jak w przepisie powyżej :)

Tylko gotuję trochę dłużej, ok. 2 - 2,5 h na mniejszym ogniu (wysokość
płomieni tak ok. od 1/3 do połowy wysokości garnka)....

Z tego, co wiem, to podstawą jest boczek, ziemniaki i liście kapusty, a
reszta zależy od pomysłowości "kucharza":) - ja daję jeszcze marchewkę,
paprykę i cebulę

Np. teraz planuję dodać do potrawy grzyby :)

A jeśli chodzi o przyprawy, to polecam "przyprawę do ziemniaków" - jest
naprawdę dobra, a oprócz tego oczywiście sól, pieprz, papryka, daję też
troszkę oregano, bazylii i kminku (ale tych przypraw to już tylko do smaku)