Naleśniki??

1. Data: 2002-05-20 14:26:13

Temat: Naleśniki??
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym można nadziewać naleśniki??
Mój mąż jest fanem naleśników, jada je w dużych ilościach i często, a mnie
brak pomysłów na nadzienie.
Pomóżcie:-))

Pozdrawiam Dorunia

1. Data: 2002-05-20 14:47:27

Temat: Re: Naleśniki??
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Dorunia" <d...@w...pl> writes:

> Czym można nadziewać naleśniki??

Szpinakiem. Z czosnkiem. I później podsmażone. Inka robi
fantastyczne. Mniammmm :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Był reżym z marsowym obliczem,
co bronił, nie licząc się z niczym,

1. Data: 2002-05-20 15:45:22

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorunia <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acb128$a3g$...@n...tpi.pl...
> Czym można nadziewać naleśniki??
> Mój mąż jest fanem naleśników, jada je w dużych ilościach i często, a mnie
> [...]

farsze:
1. twaróg +cukier +cukier waniliowy+zółtko+śmietana
2. twaróg +cukier +śmietana
powyższe z rodzynkami lub cynamonem lub tym i tym
3. dżemy
4. mus jabłkowy z cukrem
5. mus jabłkowy z cukrem i cynamonem
6. z mielonym mięskiem
7. z pieczarkami i startym serem żółtym zapieczone
8. z bakaliami - orzechy, rodzynki, sos czekoladowy, alkohol
9. owoce i bita śmietana
10. z kapustą kiszoną lub świeżą ugotowaną z grzybami i w panierce usmażone
czyli krokiety

itp :)

--
Wkn (Gdańsk)

www.gotowanie.wkl.pl

1. Data: 2002-05-20 15:58:31

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorunia napisał(a):

> Czym można nadziewać naleśniki??
> Mój mąż jest fanem naleśników, jada je w dużych ilościach i często, a mnie
> [...]

My dzisiaj mielismy "odkrywczo":
1 puszka fasoli (najlepiej czerwonej)
1 puszka pomidorów
1 czerwona papryka
przyprawy: bazylia, papryka ostra, tobasco, pieprz ziołowy
piers z kurczaka lub indyka (ilosc wg uznania)

Miesko pokroić w kostkę, przysmażyć. Dodać pokrojoną dosc drobno
paprykę, pomidory, fasolę i przyprawy. Poddusić i odparować na gęsto.
Potem rzucasz ten farsz na nalesniczki, zawijasz i gotowe :-). My
dzisiaj mielismy podsmażone w panierce z jajka i tartej bułki. Ale
kiedys zapiekałam je w sosie beszamelowym z parmezanem. Co kto lubi :-).

--
Gosia

1. Data: 2002-05-20 15:59:46

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorunia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czym można nadziewać naleśniki??
> Mój mąż jest fanem naleśników, jada je w dużych ilościach i często, a mnie
> [...]

z tunczykiem

Mechcia

1. Data: 2002-05-20 16:50:09

Temat: Re: Naleśniki z orzechami...
Od: "GoniaP" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorunia" <d...@w...pl> wrote in message news:acb128$a3g$1@news.tpi.pl...
> Czym można nadziewać naleśniki??
> Mój mąż jest fanem naleśników, jada je w dużych ilościach i często, a mnie
> [...]

Pyszne sa nalesniki z masa orzechowa i polane takim troche skarmelizowanym
mlekiem skondensowanym slodnim (nie wiem czy to ma jakas fachowa nazwe, ale
tak to sie robi ;))
Jadlam takie w meksykansiej restauracji i byly PRZEPYSZNE :)
Jezeli ktos ma na taka orzechowa mase jakis konkretny przepis to chetnie
skorzystam :P
Pozdrawiam
Gosia
ps.chyba jutro zrobie nalesniki...

1. Data: 2002-05-20 17:30:10

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja lubię taką wariację burritowo-nadwiślańską: naleśniki smażymy a potem
studzimy. Jak wystygną do faszeruję je paciajką składającą się z ugotowanej i
zmielonej po ugotowaniu czerwonej fasoli doprawionej przyprawą chili (ale nie
ostrą papryczką tylko meksykańską mieszanką), odrobiną czosnku, może być też
bazylia (najlepiej wrzucić ją razem z fasolką do maszynki do mielenia. Do
fasolki czasem dodaję też taki gęsty włoski przecier pomidorowy, właściwie to
jest taki mus pomidorowy (z małego kartonika). Potem naleśniki składam,
posypuję serem żółtym i do piekarnika.

1. Data: 2002-05-20 18:15:10

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 May 2002 16:26:13 +0200, "Dorunia" <d...@w...pl>
wrote:

>Czym można nadziewać naleśniki??
>Mój mąż jest fanem naleśników, jada je w dużych ilościach i często, a mnie
>brak pomysłów na nadzienie.
>Pomóżcie:-))

bolonskim sosem ugestowanym, miesnym lub nie. rulony, do
zaroodporn,. serem obsypac, zapiec.

w Paryzu jadlam cos co mnie wykonczylo - nalesnik, na nim :
pieczarki, cebulka, plaster zoltego sera, jajo smazone, zlozone,
na to kwasna smietana i teraz tary zolty ser. nie pamietam czy
spod grilla czy jak, malo nie umarlam z przezarcia ale jaaaakie
dobre. a na slodko to ja robie czasem bardzo gesty kisiel z
kompotu, z owocami, tak, by mozna bylo wrecz posmarowac nalesniki
i je zwinac. w ogole taki kisiel to cud swiata.

Krysia
>Pozdrawiam Dorunia

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!

1. Data: 2002-05-20 18:37:51

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:2...@4...com..
.
. a na slodko to ja robie czasem bardzo gesty kisiel z
> kompotu, z owocami, tak, by mozna bylo wrecz posmarowac nalesniki
> i je zwinac. w ogole taki kisiel to cud swiata.

prosze natychmiast przyjechac i mi przyrzadzic, moje zwiedle szare komórki
potrzebuja cukru przed egzaminem :(

a te z tunczykiem to niby jak wedle mechatej nalesniki? Bo z tunczykiem to
znam tylko omlet

--
Wkn (Gdansk)

www.gotowanie.wkl.pl

1. Data: 2002-05-20 19:43:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>. a na slodko to ja robie czasem bardzo gesty kisiel z
>>

>prosze natychmiast przyjechac i mi przyrzadzic, moje zwiedle szare komórki
>potrzebuja cukru przed egzaminem :(

juz sie robi, prosze szanownej pani, a kiedy egzamin i z czego?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!

Burito
po powrocie z Arabii ...
fr."Teurgoula" zapiekany ryz z cynamonem inaczej (P)
Od Francuzow salatka (sos na bazie piwa i ser blue)
Dziwne wrażenie ;-)