Re: [szycie] Maszyna do szycia-może ranking

From: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: [szycie] Maszyna do szycia-może ranking
Date: Mon, 22 Aug 2005 14:41:17 +0200

t...@g...pl (Kot) napisał(a):

> Uoj, jak drogo... Ja swojego brothera XL 5300, ktory co prawda nie ma
> tez nawlekania ani zadnego wyswietlacza, ale kupilam go za cos okolo 230
> euro... Teraz tylko dokupuje rozne roznostki, glownie stopki, np z
> prowadnica, do podwijania, do owerloku i takie tam i jestem zachwycona ;)

te wyswietlacze zwykle podnosza cene. wahalam sie, czy sobie to fundowac,
bo w koncu to zaden komputer, tylko rodzaj sciagawki dla takich losi jak
ja :) ale przydaje mi sie. stopke do podwijania mam w komplecie, jakas
specjalna owerlokowa tez chyba jest, i pare innych (jeszcze nie poznalam
wszystkich :)), w tym oczywiscie do dziurek. oraz "stopka z gornym
transportem gratis", dodana, jak rozumiem, przez polskiego dystrybutora.

a nawlekacz to proste urzadzenie, taki opuszczany dynks z haczykiem,
co wchodzi w uszko igly i przeciaga nitke.

przypomniala mi sie jeszcze jedna zaleta - pokrowiec sztywny, takie
nakladane pudelko. tansze maszyny wszystkie mialy miekkie pokrowczyki.

> Kot, co dla odmiany jest znacznie mniej zachwycony, bo kranik przy
> zmywarce cieknie i musze zetrzec podloge pod szafkami kuchennymi, a tam
> 30letnie brudy....

poslij kota :) moje same wycieraja przestrzen pod wanna. oczywiscie, o
ile przypadkiem uda im sie otworzyc sobie obudowe. "troche" tam
zakurzone :)

-- kasica