Wegetarianizm a dzieci

81. Data: 2003-09-11 08:04:29

Temat: Re: tajemnice poczęcia i rozwoju zostaną ujawnione !!!!!! :-)))
Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał:

> I zagadka do rozwiązania - czemu moja starsza córa noszona i wychowana na
> diecie bardzo mięsnej ma problemy z alergią, a młodsza prawie bezmięsna
nie?
> I czemu tamta jest mniejsza, a ta młodsza większa i zdrowsza?

To ja znam jeszcze ciekawsze zagadki do rozwiązania, prosto z odzialu
neonatologii:
czemu ta Cyganka (ups....Romka) co pije i pali, je co popadnie i mąż ją
regularnie bija, rodzi rok w rok super zdrowe dzieci, a wychuchana, dobrze
odkarmiona, wysportowana młoda kobieta rodzi dziecko tak wątłe, że żal
patrzeć?
I takich przykładów można mnożyć...
Odżywianie jest _jedną_ ze składowych ogólnej kondycji człowieka. Gdy się
człowiek zatopi wyłącznie w tym temacie, zaczyna mylnie postrzegać WSZYSTKO
przez pryzmat talerza.

pozdr, Iza

82. Data: 2003-09-11 08:10:52

Temat: Re: Wegetarianizm a dzieci
Od: Hafsa <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Deuter napisał:

> Niestety, receptura jest scisle tajna i mocno strzezona. Moge Cie jednak
> zapewnic, ze u nas wlosow do polepszaczy sie nie dorzuca :)))).
> Ponoc wszystko jest naturalne (ale bez wlosow i siersci) , ale ja i tak im
> nie wierze - moj zoladek mowi cos zupelnie innego. Deuter

Te informacje mi wystarcza by nie jesc hcleba,zreszta i tak go nie jem,a
dziecku bede piekla w domu,zreszta ona tez za wiele go nie jada.Slowem,
jak zwykle wielkie oszustwo ludzi, jak za dawnych "dobrych"czasów.Hafsa
zdruzgotana

83. Data: 2003-09-11 08:18:43

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Radac'" <i...@i...org> napisał w wiadomości

> [...]
> regularnie bija, rodzi rok w rok super zdrowe dzieci, a wychuchana, dobrze
> odkarmiona, wysportowana młoda kobieta rodzi dziecko tak wątłe, że żal

Bo mimo że jada cokolwiek, to to cokolwiek jest na ogół mniej przetworzone
i higieniczne :-) ?
Bo wciąż działa tam selekcja naturalna, a skoro ona przeżyła do wieku
rozrodczego to znaczy że jest naprawdę silnym egzemplarzem homo sapiens? :-)

> Odżywianie jest _jedną_ ze składowych ogólnej kondycji człowieka. Gdy się
> człowiek zatopi wyłącznie w tym temacie, zaczyna mylnie postrzegać
WSZYSTKO
> przez pryzmat talerza.

Owszem - dolegliwości mojego starszego dziecka przepuściłam przez pryzmat
mojej diety w ciąży (bo innych warunków nie byłam w stanie zmienić).
Stwierdziłam że za dużo jadłam wartościowych rzeczy (za dużo mięsa, mleka,
orzechów, kakao, cytrusów w zimę dla wit C itp. - wszystko zgodnie z
poradnikami dla kobiet ciężarnych i sugestiami lekarza) + preparaty
witaminowe dla ciężarnych.
Przy drugiej ciąży jadałam czasem rybę lub kurczaka, od drugiego trymestru
nie piłam mleka i nie jadłam serów - pozwalałam sobie czasami na kefir lub
jogurt naturalny, orzechy ograniczyłam do kilku dziennie, nie łykałam
sztucznych witamin.Kupiłam w prawdzie valvit, ale przez 9 miesięcy nie
zjadłam nawet jednego opakowania.
Dało to rezultaty widoczne do dzisiaj - zdrową, nie alergiczną córę.

Sowa

84. Data: 2003-09-11 08:24:23

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Iza Radac' w wiadomości news:bjpbh9$om1$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> Niii....ta żaluzja tak per saldo ad hoc sine qua non ;)
> Złośliwość i jad nie wchodzą w rachmistrza!

lol

85. Data: 2003-09-11 08:26:47

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał:

> Ale to nie do wegetarian to alibi :)

Niii....ta żaluzja tak per saldo ad hoc sine qua non ;)
Złośliwość i jad nie wchodzą w rachmistrza!

pozdr, I.

86. Data: 2003-09-11 08:32:54

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

slawek w wiadomości news:bjpbt6$mb6$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Jak ignoranci pozbawieni jakiejkolwiek wiedzy moga oceniac Diete Wege

To do Leszka?

MSPANC

87. Data: 2003-09-11 08:34:29

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zjadłam nawet jednego opakowania.
> Dało to rezultaty widoczne do dzisiaj - zdrową, nie alergiczną córę.

Wniosek z tego jednoznaczny że "medycyna" nie wie jak powinna się odzywiać
kobieta w ciąży , czego jesteś żywym przykładem , następny wniosek to że
skoro nie wie jak powinna odżywiać się kobieta w ciąży to nie wie tez jak
powinna odzywiać się w ciąży nie bedąc , następny wniosek skoro nie wie to ,
jesli zastosuje się odżywianie całkiem inne niż zalecenia "wyssane z palca "
to może to wyjśc tylko na zdrowie ;))

Slawek
P.S.
Jak ignoranci pozbawieni jakiejkolwiek wiedzy moga oceniac Diete Wege czy DO

88. Data: 2003-09-11 08:40:47

Od: "Deuter" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziecku bede piekla w domu,zreszta ona tez za wiele go nie jada.Slowem,
> jak zwykle wielkie oszustwo ludzi, jak za dawnych "dobrych"czasów.Hafsa

Ja tez zrezygnowalem z pieczywa, choc nie ukrywam, ze pod wplywem zapachow
dochodzacych do mnie z piekarni jezyk mi czasem do tylka ucieka. Ale na tym
sie konczy, bo w smaku jest 'toto' zupelnie nijakie.
A na wlasne wypieki nie mam ani checi ani motywacji. I w zwiazku z tym
najwygodniej bylo mi odstawic pieczywo zupelnie. Deuter

89. Data: 2003-09-11 08:43:35

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bjpc2q$mvc$1@inews.gazeta.pl...

> To do Leszka?
>
> MSPANC

Ty wiesz do kogo ;))))
i nie powstrzymuj się ;))))
Slawek

90. Data: 2003-09-11 08:57:25

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jak ignoranci pozbawieni jakiejkolwiek wiedzy moga oceniac Diete Wege czy
DO

Np. pisemnie ? ;-)))

Sowa

Skład produktów żywnościowych