Re: tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach

From: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach
Date: Wed, 9 Sep 2009 08:24:39 +0200

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał
|Potem moje przyjaciółki, które są
| nauczycielkami w szkole, zastanawiają się, co mają robić z dziećmi,
| które opanowały już program pierwszej klasy..."

wprowadzają tabliczkę mnożenia ( którą ja jak dobrze pamiętam - rocznik 76 -
poznałam dopiero w 2 czy 3 klasie )

Dla mnie co innego jest śmieszne, nasz rocznik w szkole idzie serią "Nasza
klasa" - w I klasie podręczniki skończyły się na mnożeniu do 20, dodawaniu i
odejmowaniu do 50 i generalnie język polski na poznawaniu rzeczowników,
czasowników, przymiotników.
No i moje dziecię w II klasie zgłupiało, nie dość że zadania matematyczne są
na : 4+3+2=9 to z polskiego miała podkreślić z rozsypanki rośliny i nazwać
pozostałą grupę. No i moje dziecię siedzi i się biedzi czy są to rzeczowniki
czy czasowniki i kombinuję i w ta i w tamtą - a okazało się że wystarczy
napisać że są to "rzeczy" - mam nadzieję że to pierwsze lekcje są takie
powtórkowe, bo przerabiać ciągle to samo to faktycznie uczniowie się
zniechęcą.

--
Kasia + Weronika (8-latka - już II klasa)
gg 181718