Re: tajniki diety wg

From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: tajniki diety wg
Date: Fri, 21 Apr 2006 17:18:02 +0000 (UTC)

Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> Kurcze... myślałam że naszej drogiej Jef_f nikt już tu nie przebije, no ale
> nasz przedpiśca ma duże szanse... ;>
>
> Hmmmmm... zabawne i ciekawe są te skutki różnych eliminacyjnych diet ;))))

Ocho! Widze, ze Towarzysz Krystianopty znowu w swoim zywiole:))

Eee tam,.... ktoz by nawet smial z towarzyszem i jego optykumplami konkurowac
w wypisywaniu madrosci dietetycznych (chyba jedynie prokurator..he, he,
he...jak sie wami zajmie...)

....nooo... moze jeszcze ten naiwny czlowiek ktory chyba juz sam siebie
przebil, skoro nadal wierzy w optymalna diete i madrosc opt5ymalna towarzysza
Krystianaopty, mimo ze juz raz pogotowie go zabralo z podejrzeniem o zawal, a
koronarografia wykazała niedrożności w granicach 80-95 %....

http://www.dobradieta.pl/forum/viewtopic.php?t=14331

Janusz
Dołączył: 20 Kwi 2005
Posty: 33

PostWysłany: Pią Kwi 21, 2006 4:29 am Temat postu: CZY TO SKUTEK "DO" ???
Odpowiedz z cytatem
Motto :
wg dr. JK
1. Na DO nie ma nadciśnienia tętniczego
2. Na DO nie ma miażdżycy
ILE W TYM PRAWDY ???
===================================
6,5 roku stosuję DO, ściśle przestrzegając proporcji BTW.
06 kwietnia br. pogotowie zabrało mnie do szpitala z objawami
zawału.
Koronarografia wykazała niedrożności w granicach 80-95 %
Szczegółowa analiza pozwoliła lekarzom stwierdzić, że jedynie
wykonanie bajpasów jest w moim przypadku bezwzględnie zalecone.
Wykluczono metodę Stentów,
W świetle powyższego postawiłem sobie pytanie, czy przyczyną tego
nie jest czasem DO ??? Jeśli tak, to w jakim wymiarze ? W jakiej części
tej diety ?

Zwracam się zatem do wszystkich na naszej grupie dyskusyjnej, tych
którzy z racji posiadanej wiedzy mogą pomóc w uzyskaniu odpowiedzi
na postawione pytania.
Wierzę, że dominująca wśród nas atmosfera niesienia pomocy nie zawiedzie i tym
razem.

Bardzo proszę o rzeczowe podejście do tematu. Oby dyskusja pomogła zapobiec
takim jak mój przypadkom !!!

Równocześnie byłoby wspaniale gdyby udało się ustalić co w mojej sytuacji
należy zrobić :

1. Zejść z DO ( nota bene nie bardzo bym chciał, gdyż jestem przekonany o jej
wartości)

2. Zmodyfikować ją ?

3. Jeśli tak, to w jakim kierunku ?

Równocześnie uważam, że warto dla rozszerzania wiedzy o DO, rejestrować
szczegółowo przypadki skrajnie pogarszających się efektów towarzyszących jej
stosowaniu.
W tym celu proponuję wypowiedzi w tym temacie zatytułować : &#8222; Czy to skutek DO
? &#8222;
====

Na website : www.polania.pl dowiadujemy się, że
Marek Wolniak wraz z dr Janem Wróblem są założycielami grupy inicjatywnej
powstałej 13 listopada 2003 r. w celu zorganizowania i przeprowadzania badań
naukowych żywienia niskowęglowodanowego.

Jestem pewien, że gromadzenie przypadków, o które wyżej apeluję, może stanowić
znaczący przyczynek do tych badań.
Pozdrawiam
Janusz

Pewnie nieborakowi znowu wytlumaczycie, ze diete zle stosowal...:)

---------
Jeff