terakota (lub gres) w calym mieszkaniu?

1. Data: 2001-05-14 17:18:51

Temat: terakota (lub gres) w calym mieszkaniu?
Od: "Malinka" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie nad polozeniem terakoty w calym mieszkaniu. Jest to wedlug
mnie estetyczne i wygodne do utrzymania czystosci. Tylko czy bez ogrzewania
podlogowego nie bedzie to zbyt "zimne" (w obu tego slowa znaczeniach) ?
Dzieki z gory za sugestie.
Malinka

1. Data: 2001-05-14 18:53:15

Temat: Re: terakota (lub gres) w calym mieszkaniu?
Od: "AWoj" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy masz lub planujesz małe dzieci?
Ja mam raczkującego brzdąca i dobrze, że moja terakota sięga tylko do połowy
mieszkania, bo jest ona po prostu zimna.
Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2001-05-15 06:32:45

Od: "Grzegorz Porowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Malinka <n...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9dp3fl$n1h$...@h...uw.edu.pl...
> [...]
ogrzewania
> podlogowego nie bedzie to zbyt "zimne" (w obu tego slowa znaczeniach) ?

Witam
Też kiedyś myślałem, że to dobre rozwiązanie, odporne na gości i psy :-).
Niestety, przy dłuższym siedzeniu przed tv barrrrdzo zimno w stopy.
Grzesiek

1. Data: 2001-05-15 06:43:58

Od: "Jacek" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

mam zamiar kupic teraz mieszkanie, chodzilem po roznych chatach i raz
trafilem do mieszkania gdzie we wszystkich trzech pokojach byla polozona
terakota. Moim zdaniem jest to mieszkanie niesprzedawalne po rynkowej cenie.
Wiec jezeli myslisz kiedys o wymianie chaty trzeba sie nad tym powaznie
zastanowic. Najlepiej schodza chaty "tradycyjnie" wykonczone.
Jacek

1. Data: 2001-05-15 07:25:27

Od: "Anna Kupras" <a...@l...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ogrzewania
> podlogowego nie bedzie to zbyt "zimne" (w obu tego slowa znaczeniach) ?
Odradzam.
Może jest to wygodne do utrzymania w czystości, ale przeraźliwie zimne.
Z doświadczenia mogę powiedzieć, że rzeczywiście terakota jest przyjemna
_w_trakcie_działania_ogrzewania_podłogowego_ - można nawet bosą stopą po
niej chodzić i jest to przyjemne. Poza okresem grzewczym nie odważę się już
na taki krok.
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2001-05-15 09:51:45

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ogrzewania
> podlogowego nie bedzie to zbyt "zimne" (w obu tego slowa znaczeniach) ?

Przedpokój i kuchnia - rewelacja. W pokoju pod warunkiem, że zamierzasz
rzucić jakąś szmatę na podłogę (dywan, chodnik itp.).

Dominik Jan Domin

1. Data: 2001-05-16 09:42:31

Od: "Henry" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Malinka" <n...@i...pl> naskrobał(a) ...
> Zastanawiam sie nad polozeniem terakoty w calym mieszkaniu. Jest to wedlug

Jeśli dom piętrowy i parter byłby całkowicie przechodni i otwarty, ale
piętro z sypalniami i restroom'em raczej przytulne i ciepłe.
--
Henry pozdrawia ;)

1. Data: 2001-05-17 11:07:20

Od: "lena" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam terakotę w całym mieszkaniu i jestem bardzo zadowolona. Doskonała w
utrzymaniu (nie przejmuje sie niesciaganiem obuwia), w zimie miejscami
podgrzewa ją instalacja grzewcza, która biegnie do kaloryferów, a w lecie
przyjemnie chłodzi (mieszkanie od strony południa). A w związku z bosymi
nogami to najczęściej zdarza mi sie chodzić w łazience a tam od zawsze były
terakoty i jakos to nikomu nie przeszkadzało. Chse zaznaczyc ze moja
terakota jest w kształcie deszczółek ułożona w rózne wzory łącznie z
"jodełką" i nieraz odwiedzajacy dotykali ją dłonia aby uwierzyc ze to nie są
stare, przetarte deski:).

1. Data: 2001-05-18 19:38:44

Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

?
> Dzieki z gory za sugestie.
> Malinka

mam wrażenie, że czułabym się w takim mieszkaniu jak w szpitalu lub
przychodni terjonowej. Kuchnia, lazienka - OK. Przedpokój? hmmm, dla
mnie to juz "nowobogactwo". Ale w pokoju? Obrzydlistwo. Panele podłogowe
podobnie łatwo utrzymać w czystości.
Tatiana

1. Data: 2001-05-19 10:34:55

Od: "lena" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bazyl <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9e3vc0$1h7$...@n...tpi.pl...

. Kuchnia, lazienka - OK. Przedpokój? hmmm, dla
> mnie to juz "nowobogactwo".

a co dla Ciebie znaczy to okreslenie w tym przypadku? nie widze zwiazku.

" Panele podłogowe podobnie łatwo utrzymać w czystości."

widzialam 20-sto letni parkiet, drewniana podloge i terakote. Czy ktos
widzal 20-letnie panele? jak sie sprawdza po takim czasie w przedpokoju
gdzie sa narazone na wilgoc i zanieczyszczenia?
Lena.

Klimatyzacja - gdzie i jaka ?
malowanie
Pierwsze malowanie