Re: teraz ksiadz....

Data: 2011-01-25 19:46:13
Temat: Re: teraz ksiadz....
Od: medea <x...@p...fm>

W dniu 2011-01-25 20:00, Iwon(K)a pisze:
> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> oszczedze netowi wiadomosci o mojej corce :) wybacz.

Rozumiem, że wiąże się to z poszanowaniem własnej rodziny i relacji w
niej panujących. Dlaczego w takim razie z taką łatwością przekraczasz te
granice wobec innych, (tu XL), bezceremonialnie wyrażając na ich temat
najgorsze opinie? Tylko dlatego, że niektórzy się na takie ciosy sami
wystawiają? Nie masz przed tym żadnych oporów?

Ewa