tez troche o Agd

11. Data: 2011-08-24 11:23:04

Temat: Re: tez troche o Agd
Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Christoph" napisał w wiadomości grup

http://ecoego.pl/index.php?option=com_content&view=a
rticle&id=771:neoliberalizm-geneza-oszustwa&catid=38

A co to ma wspólnego z "garami"?
Coś ci się pomyliło.

12. Data: 2011-08-26 08:13:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> międzyludzkich. Po wojnie potrzebni byli robotnicy w miastach.
> Zaproponowano
> kosztem miastowych wieśniakom dobre warunki. Takie o których nawet nie
> marzyli.
> Spowodowało to duży ich napływ do miast. Wykorzystali wszystko co im dano
> dodatkowo ukradli co tylko mogli i wywieźli do swoich domów na wsiach.
> Wieśniacy
> nigdy nie utożsamiali się z Polską, wspólnym interesem. Do wojny z III
> Rzeszą
> zawsze okupanci działali na ich korzyść. To i teraz mamy tego skutki.

Ojacie, Ty jestes bardziej pierdolniety niz sadzilem.

13. Data: 2011-08-26 08:18:28

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żeby
> jeść oddadzą im wszystko co maja. W zamian za taką obywatelską postawę
> dostawali
> po preferencyjnych cenach nawozy, węgiel, prąd, materiały budowlane.
> Dochodziło
> do absurdów bo kupowali dotowany chleb w dużych ilościach i karmili nim
> świnie.
> I ich to wcale nie brzydziło. A `przy każdej podwyżce cen żywności nad
> polskimi
> wsiami strzelały z radości "fajerwerki" chociaż oficjalne ceny skupu się

Sadzac po strachu przed technologia jaki nam tu prezentujesz wychozisz na
najciemniejszego z ciemnych chlopa.

14. Data: 2011-08-26 09:00:15

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> Sadzac po strachu przed technologia jaki nam tu prezentujesz wychozisz na

> najciemniejszego z ciemnych chlopa.

Popatrzyłeś na buty a tam słona z sieczką.

15. Data: 2011-08-26 09:40:39

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-24 18:26, wolim pisze:
> Użytkownik "Robson"<r...@...pl> napisał

> Nie wiem co to jest Polska B, więc nie potrafię jej znaleźć na mapie...
>
> Przeglądnąłem za to z ciekawości stronę GDDiK
> http://www.gddkia.gov.pl/1077/mapa-stanu-budowy-drog
> i nie znalazłem ani jednego województwa, w którym nie byłyby projektowane
> lub budowane w tej chwili drogi ekspresowe lub autostrady...

Naprawdę taki naiwny jesteś czy do PO należysz? Wpisz w google Polska B
i zobaczysz co to . Proszę, oto przykład: droga ekspresowa robiona z
DK17. W Kołbieli tak sie zap**dala, że hej.

16. Data: 2011-08-26 10:41:47

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Popatrzyłeś na buty a tam słona z sieczką.

Nie wiem co to słona, ale mylisz sie sadzac, ze skoro widze Twoje posty to i
buty tez.

Jaka zmywarka-ulatwienie wyboru
Zagrzybiona pralka
Zróbmy próbę jakiego typu kuchenka lepsza.
Płyty elektryczne na 230V
Oproznienie szamba wymogi odległościowe