to ja przepraszam...

11. Data: 2000-09-14 08:09:32

Temat: Re: to ja przepraszam...- nie przepraszaj!
Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...
> To pytanie tylko do mnie czy tez ogolnie do wsjech grupowiczow?
Do wszystkich.

> Moj styl ma byc stylem wlasnym - ma byc taki by cieszyl moje oko i dawal
> sporo radosci z efektow. Ma byc inny niz u sasiadow :-) - to mi ma
> zapewnic m.in. Magnolia tripetala :-)))
To rozumiem, styl własny. I bez zahamowań [nie wiem czy to "dobre"
określenie].

> Aer... aera... areal :-) 1900m2 "czystego" ogrodu.
Tylko 300m2!!! Pociesza mnie w tym momencie fakt, że w Tokio "uprawiają"
jeszcze mniejsze.
Z mojego punktu widzenia wynika, że znacznie trudniej jest zrobić "coś" na
mniejszej powierzchni niż nz większej. Co o tym myślicie?
Pozdrawiam serdecznie Jerzy :-)

12. Data: 2000-09-14 11:26:24

Od: "Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl> szukaj wiadomości tego autora

>Do wszystkich.

16ar (40m*40m), stoi na nich przy granicy polowa chalupy z bali, poza tym
podwojny garaz i mala szklarnia a bedzie stal jeszcze dom.

czyli obecnie mam do wykopko-kombinowania jakies 1600 - 100 = 1500mkw z
czego okolo 1000mkw juz mozna robic tak jak ma byc docelowo (reszta i tak
sie jeszcze bedzie balaganic). z tych 1000mkw do "zagospodarowania docelowo"
mam zrobione okolo 50mkw... wiec 950 na mnie czeka (mialam plan zeby zrobic
to do zimy, ale juz wiem ze to nie byl dobry plan...)
aska

13. Data: 2000-09-14 23:16:55

Temat: Re: to ja przepraszam...
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bylam wczoraj u Krzyska Wilka... Generalnie mozna to okreslic tak: to nie
> moja kategoria... Jesli wszyscy macie tak zadbane ogrody i tyle gatunkow>
roslin to ja zmieniam hobby...

Widzę, że masz zadatki na dobrego ogrodnika. Wg. mnie im "cieńszy" ogrodnik,
tym trudniej mu zobaczyć słabe strony własnego ogrodu.
(ta uwaga nie dotyczy Bogdana R.)
Ile razy ja wracałem do swojego ogródka załamany, że nie dość, że niczego
ciekawego nie mam, to w dodatku wszystko zaniedbane i ogólnie do d....
Ostatnio przeżywałem taki stan całkiem niedawno.
Ale wczoraj w godzinach późnonocnych rozsypałem czterdziestą którąś wywrotkę
ziemi, posiałem trawę, dziś posadziłem cypryśnika błotnego - i już humor o
niebo lepciejszy:-)

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Nowy, atrakcyjny, chetnie zmieni wlasciciela. http://konkurs.rubikon.pl

14. Data: 2000-09-15 05:04:13

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:
> (ta uwaga nie dotyczy Bogdana R.)

A co to za jeden, ze tak sie zasluzyl?

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

15. Data: 2000-09-16 04:34:21

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

> A co to za jeden, ze tak sie zasluzyl?

Ja też nie znam Bogdana R. :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wielki konkurs Serwisu RUBIKON! Sprawdz, mozna wygrac: http://konkurs.rubikon.pl

16. Data: 2000-09-19 00:04:02

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też nie znam Bogdana R. :-)

Zapomniałem, że niektórzy znają go jako Bogu.
:-)
Pozdrowienia
p...@r...pl

--