Re: tragedia w kartoflach

Data: 2005-12-09 11:54:12
Temat: Re: tragedia w kartoflach
Od: tapta <t...@S...pl>

Użytkownik Jacek napisał:

> Jeśli ktoś baaardzo chce spróbować, to mogę worek przy okazji podrzucić
> (miód rzepakowy również), oczywiście odbiór w Szczecinie:)

Wielkie dzięki, Jacku, jeszcze raz, tym razem publicznie :) Ziemniaczki
obrałam (ale fajnie, nawet mi ręce pobrudziły :D) i nie mogę się
doczekac obiadu. Szkoda, że jeszcze muszę skoczyć do pracy nim je zjem,
ale może jakoś się doczekam :) A piernik i pierniczki robię za 2
tygodnie i wtedy dam znac na priv kiedy masz się zgłosić po ten dowód
mojej wdzięczności :)

tapta