Re: tran

From: "Maja" <e...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: tran
Date: 10 Mar 2007 11:21:06 -0800

On 10 Mar, 01:38, "Jurek" <m...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1173457403.399202.122280@q40g2000cwq.
googlegroups.com...

> A tak zachwalasz dietę śródziemnomorską... Twierdzisz, że Francuzi, to
> jeden z najzdrowszych narodów w Europie. Bo tak rzeczywiście jest.
> A wiesz jak wygląda np.śniadanie Francuza? Wiesz, ile bagietek i
> croissantów zjada tygodniowo Francuz? No i te wszystkie potrawy z
> ogromną ilością węglowodanów, szczególnie z mąki pszennej...I Francuzi
> nie dość, że są zdrowi, to i szczupli.
>
> Mylisz się Maju.

Nie Jurku, nie mylę się.

>Jakiś czas pracowałem we Francji. Francuzi jedzą wprawdzie
> bagietki, ale nie jedzą ich tak dużo jak Polacy chleba.

Fakt jest taki - jedzą pieczywo, białe pieczywo. Ty natomiast to
potępiasz i nie dopuszczasz opcji spożywania pieczywa.

>I Francuzi wcale nie
> jedzą śniadań!!! Rano piją tylko kawę!!! Jedzą lunch ok. 14-tej, a potem ok.

Teraz raptem godzina ważna? :))A nie sam fakt spożywania pieczywa i
węglowodanów? :))Nie rozśmieszaj mnie!
Spędziłam we Francji dwa lata, i jedzą śniadania :) A jak nie mają
czasu, to jedzą w południe, i właśnie pieczywo lub bułeczki lub
rogaliczki są bardzo ważnym elementem tego posiłku:))

> 19-tej kolację.

To o 19-ej to jest ich obiad i główny posiłek zarazem.

>Polacy żyjący we Francji są osamotnieni w jedzeniu
> śniadań...:))) Sa rzadko spotykanym narodem jedzącym 2 razy dziennie. I
> wcale nie zachwalam żadnej diety śródziemnomorskiej,

Zachwalałeś :) Mam poszukać wszystkich tych postów, w których to
czyniłeś? :) Nie chce mi się bawić w taką dziecinadę, wiec tylko
powtórzę -zachwalałeś :)

>bo Francuzi wcale jej
> nie stosują. Dietę śródziemnomorską stosują Hiszpanie, Turcy, Portugalczycy
> i Grecy. I jest to kiepska dieta, bo 30% dzieci jest otyłych na diecie
> śródziemnomorskiej. A więc nie przypinaj mi, że kiedykolwiej zachwalałem tę
> dietę...:)))

Zachwalałeś :)

> Pozdrawiam Jurek M.

I Francuzi, i Włosi, i Hiszpanie, i Grecy i Portugalczycy stosują
swego rodzaju dietę środziemnomorską, i wszędzie tam spożywa się
węglowodany w sporych ilościach. Ale dieta każdego z tych narodów
różni się, są tylko pewne elementy wspólne, więc nie porównuj diety
Hiszpanów, do tej stosowanej przez Greków :))

Pozdrawiam,
Maja