Re: tran

Data: 2007-03-10 22:32:39
Temat: Re: tran
Od: "Maja" <e...@i...pl>

On 10 Mar, 20:41, "Jurek" <m...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1173554465.881216.147800@h3g2000cwc.g
ooglegroups.com...
> On 10 Mar, 01:38, "Jurek" <m...@o...pl> wrote:> Użytkownik "Maja"
<e...@i...pl> napisał w
googlegroups.com...

> [...]
> węglowodanów? :))Nie rozśmieszaj mnie!
>
> Chodzio mi o to, że jedzą dwa razy dziennie, a więc taka sama ilośc posiłków
> jak na diecie optymalnej.
> Spędziłam we Francji dwa lata, i jedzą śniadania :) A jak nie mają
> czasu, to jedzą w południe, i właśnie pieczywo lub bułeczki lub
> rogaliczki są bardzo ważnym elementem tego posiłku:))

> Zachwalałeś :) Mam poszukać wszystkich tych postów, w których to
> czyniłeś? :) Nie chce mi się bawić w taką dziecinadę, wiec tylko
> powtórzę -zachwalałeś :)
>
> Zawsze byłem wrogiem diety śródziemnomorskiej przez sam fakt, że dzieci na

Ty chyba nie wiesz, co to jest dieta śródziemnomorska.
Polacy też są narodem otyłym i daleko im do diety śródziemnomorskiej,
a bliżej do "Twojej" DO.

>A więc jak mogę zachwalać taką dietę? Proszę, poszukaj
> choc jeden post gdzie popieram jakąś durną dietę śródziemnomorską. A zawsze
> chwalę dietę Francuzów pomimo tych cholernych bagietek.

Chwalisz dietę Francuzów pomimo ich bagietek i croissantów. Jednak na
grupie zawzięcie przekonujesz ludzi do wyeliminowania pieczywa.

>Francuz zjada
> przeciętnie 160 g tłuszczu na dobę statystycznie. I to jest jedna z podstaw
> ich zdrowia.
> Pozdrawiam Jurek M.

Francuzi nie wykluczają z jadłospisu węglowodanów i owoców, jedzą
dużo ryb, warzyw, piją również dużo czerwonego wina. I zapewniam Cię,
że to nie zwierzęce tłuszcze są podstawą ich zdrowia, a równowaga i
umiar, który zachowują podczas spożywania posiłków, jak również
idealnie zbalansowana i zróżnicowana dieta.
Chwalisz dietę Francuzów, a nie pochwalasz śródziemnomorskiej.
Tymczasem ponad 85% Francuzów w ten sposób się odżywia :))
(Warto również zauważyć, że różne regiony Francji słyną z różnych diet/
sposobów odżywiania.)

Pozdrawiam,
Maja