Re: tran

From: "Maja" <e...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: tran
Date: 10 Mar 2007 11:34:37 -0800

On 10 Mar, 01:45, "Jurek" <m...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1173456835.961709.12140@8g2000cwh.goo
glegroups.com...

> To nie moja wina Maju, że nie rozumiesz istoty sprawy.

Po pierwsze, powyżej nie ma ani jednej mojej wypowiedzi, więc to chyba
nie do mnie ten post.

Jurku, bardzie upartego człowieka niż Ty, nie znałam jeszcze w całym
swoim życiu.
Doskonale rozumiem istotę sprawy, ale nigdy nie zgodzę się z faktem,
iż DO jest dietą zdrową.
Ty natomiast nie zrozumiałeś do czego się odnosiłam, nawet już mylisz,
co kto napisał :). Zresztą nawet mnie nie zacytowałeś, ale Ciebie nie
obchodzi, do kogo piszesz, byleby pisać swoje ...

>Dieta optymalna jest
> nam bliżej kulturowo niż dieta japońska. I w tym jest sęk. A zdrowe są
> obydwie.
> Pozdrawiam Jurek M.

Nie do mnie ten cały Twój post, ponieważ nie cytujesz tu żadnej mojej
wypowiedzi. Zwracaj na to uwagę, proszę, do kogo piszesz :))

PS. A i tak zgadzam się z Dr.Endriu :))

Pozdrawiam,
Maja