Re: trawnik a meskie geny

Data: 2002-10-03 20:28:44
Temat: Re: trawnik a meskie geny
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl>

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.1
.38...

> I te preferencje sie utrzymuja. Jedynie w dziedzinie piwa nastapilo
> rownouprawnienie i coraz wiecej pan wkracza na zakazany dawniej teren :-))

Ejże:-)
Polityka polityką, ale natura dała kobietom o wiele mniej możliwości do
zdolności rozkładu alkoholu. Kobiety mają śladowe ilości pewnych subst.chem.
(zapomniałem nazwy:-)), które mężczyznom pomagają na bieżąco pozbywać się
euforiantu z organizmu. Dlatego kobiety z garniturem XX (uważanym za
"normalny":-)) są pozornie oszczędniejsze.
Oszczędniejsze dlatego, że taniej wychodzi im zwałka pod stół, a pozornie -
bo szybciej się uzależniają.

Ewa! Uważaj na siebie! Nie słuchaj feministycznych kawałków!!!

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl