Re: {troche NTG} Czy ktos ma mieszkanie zTBS ?

From: "Jacek Suliga" <m...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: {troche NTG} Czy ktos ma mieszkanie zTBS ?
Date: Fri, 16 Aug 2002 06:39:20 +0000 (UTC)

Hania <n...@b...gnet.pl> napisał(a):

> Chyba czynsze w takich mieszkaniach sa dosc zlodziejskie z tego co wiem.
> A wykup na wlasnosc chyba wrecz niemozliwy. No chyba, ze sie cos zmienilo
> ostatnio.

Swojego czasu starałem się o mieszkanie w TBSie (Wrocław). Nie udało się z
powodu developera (nieciekawe wspomnienia), wycofałem się.
Mimo, że ostatecznie nie zdecydowałem się na TBS, nie uważam żeby to był
zły pomysł. Jeżeli dla kogoś alternatywą jest tylko wynajmowanie -- TBS jest
korzystniejszy. Czynsz niższy, mieszkanie nowe, prawie własne (w takim
sensie, że jeżeli płacisz to Ciebie nie wyrzucą) a i prawdopodobieństwo, że
za te 30 lat wykupi się je za bezcen też jest raczej wysokie.

Sprawa jest opłacalna jeżeli komuś brakuje zdolności kredytowej lub odwagi
do kupna mieszkania własnościowego na raty.

pozdrawiam,
JM