Re: {troche NTG} Czy ktos ma mieszkanie zTBS ?

From: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: {troche NTG} Czy ktos ma mieszkanie zTBS ?
Date: Fri, 16 Aug 2002 09:02:49 +0200

"Jacek Suliga" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
news:aji6mo$ooa$1@news.gazeta.pl...

> Swojego czasu starałem się o mieszkanie w TBSie (Wrocław). Nie udało się
> powodu developera (nieciekawe wspomnienia), wycofałem się.
Czynsz niższy
Nie wiem co rozumiesz pod pojeciem nizszy. Ja oriantowalam sie tbs-ami w
2000 roku. Byla to co prawda warszawa, ale ponoc w tej kwestii to nie ma
roznicy. Czynsz za mieszkanie ok 50 m@ wynosilby ok 500 zl + wszystkie
oplaty. Znacyz sie po podliczeniu wychodzilo cus kolo 800 zl miesiac w
miesiac.
, mieszkanie nowe, prawie własne (w takim
> sensie, że jeżeli płacisz to Ciebie nie wyrzucą) a i prawdopodobieństwo,
że
> za te 30 lat wykupi się je za bezcen też jest raczej wysokie.
Sprawa nie wyglada wcale tak rozowo. Jak na razie nikt nie kwapi sie aby
takie mieszkanie mozna bylo kupic. A jezeli ktos w koncu wpadnie na ten
pomysl to raczej aby na tym zarobic, takze na taki bezcen bym nie liczyla.
Biorac pod uwage to co napisalam wczesniej to aby wziac kredyt na WLASNE
mieszkanie trzeba miec 20%. A raty od kredytu wcale nie beda wiele wyzsze
niz czynsz w tbs-ach. Oczywiscie wszystko zalezy od tego ile to mieszkanie
bedzie kosztowalo.
Blok, ktorym interesowalam sie w 200 roku co prawda stoi, ale jeszcze
duuuuuuuzo mu brakuje aby tam mozna bylo zamieszkac. A mial byc oddany w
styczniu.
Takze radzilam dobrze przekalkulowac wszystko kilka razy.

Joanna