[trochę OT] Co w szafie piszczy...

1. Data: 2005-03-17 14:49:35

Temat: [trochę OT] Co w szafie piszczy...
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co kobieta zaczyna robić, kiedy musi coś przemyśleć?
Zaczyna sprzątać w szafie.
Ponieważ postanowiłam rozruszać nieco moje szare bogactwo pod czaszką, he
he, otworzyłam szafę na oścież, zastanawiając się jednocześnie, jak to
jest, że nigdy nie mam się w co ubrać (kto ma podobny problem, ręka do
góry :)) ), choć co rusz kupuję coś nowego. Zamiast tych nowości na okrągło
chodzę w "dyżurnych" ciuchach. Dobra, trochę to zawdzięczam pracy, w której
nawet nie należy być zbyt elegancko ubranym, ale bez przesady. No więc
otworzyłam szafę i dokonałam zaskakującego odkrycia:
14 spódnic (w tym jedna kupiona przedwczoraj :) )
9 sukienek
2 pary spodni (z czego jedne "domowe").
Nic dziwnego, że nie mam się w co ubrać, skoro na okrągło chodzę w
spodniach, a jeśli kupuję coś nowego, to najczęściej jakimś trafem jest to
spódniczka lub sukienka :-P Czyli są jednak we mnie jakieś podświadome
pokłady kobiecości. To pocieszające ;>
Postanowiłam przeprowadzić radykalną ciuchową reformację i od dzisiaj chodzę
w kiecach. To jest moje mocne postanowienie przypieczętowane kupnem
kolejnych kolorowych rajstop :) I, do licha, wiosna idzie, a ja przecież
uwielbiam sukienki. Spódnice to inna sprawa, muszą być wygodne, wszystko
właściwie musi być wygodne, żebym to w ogóle nosiła, ale nic.
I wiem, co kupię następnym razem. To będzie sukienka. Czerwona. Muszę mieć
czerwoną sukienkę! Już zaczynam szukać. Nogi precz od spodni :)
Jeszcze tylko jakiś hymn ułożyć i będzie git :)
No dobra, tyle zwierzeń. Ciuchy wpływają na samopoczucie, samopoczucie na
urodę, więc chyba nie jest do końca OT.
Pozdrawiam wszystkich wiosennie!

Krusz.
w bordowej kiecy
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-17 15:59:04

Temat: Re: [trochę OT] Co w szafie piszczy...
Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:d1c583$q9g$1@inews.gazeta.pl:

> 14 spódnic

Ile??!

> 9 sukienek

Ja nie posiadam żadnej. Powód jest prozaiczny - nie mogę znaleźć
rozmiaru :( Jak mi się w biuście i biodrach zmieści, to w talii wisi
jak worek. I odwrotnie - w pasie pasuje, w biuście nie zapina :(

> Nic dziwnego, że nie mam się w co ubrać, skoro na okrągło chodzę
> w spodniach, a jeśli kupuję coś nowego, to najczęściej jakimś
> trafem jest to spódniczka

Siostro! :D Mam tak samo. Ale ale, czas to zmienić! Właśnie nabyłam
dwie bluzki i spódnicę w kolorze pudrowego różu. Zaczynam się
przekonywać do kolorów :)

> Postanowiłam przeprowadzić radykalną ciuchową reformację i od
> dzisiaj chodzę w kiecach.

To takie wiosenne postanowienie? :) No, fakt wiosna tuż tuż. Słońce
grzeje (dziś było u mnie _aż_ +5st.Celsjusza!) śnieg topnieje, jednym
słowem idzie nowe :D

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2005-03-17 16:26:40

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Co kobieta zaczyna robić, kiedy musi coś przemyśleć?

11 spódnic
6 sukienek (większość letnia, jedna nawet nigdy nie założona)
3 pary spodni
5 żakietów

1 pełen elegancki kostium/garsonka wciąż w sklepie, bo się przerabia.

Obecnie ubrane: spodnie
Zazwyczaj ubrane: spodnie

Mam też dużo białych bluzek i różnego kroju sweterków do nich, w różnych
kolorach, od czerni przez fiolet do granatu.

Mój problem jest zasadniczy- nie lubię garsonek, nienawidzę marynarek i
kończy się to tym, że jak już muszę się w coś takiego ubrać, to nie mam w
co. Dobrze, że jeszcze studiuję, w dodatku coś na czym zazwyczaj w fartuchu
urzęduję, więc marynarka absolutnie nie jest potrzebna, w pracy późniejszej
raczej też nie będzie. Czasem jednak trzeba, dlatego kupiłam elegancką
garsonkę, żeby mieć w razie awarii.

Dodatkowym problemem jest zamiłowanie do brązowych tweedów i brak takowych
butów. Czuję się dziwacznie w brązowej spódnicy do kolana i czarnych
kozakach, dlatego zazwyczaj ubieram spodnie.

I potwierdzają to plany zakupowe na najbliższy okres:
- spodnie granatowe w kant
- wygodne spodnie na lato
-jeszcze jedna para levi'sów 525 póki produkują, bo pasują o dziwo
- czarny kardigan pod szyję

Agata, w dżinsach, a jakże.

1. Data: 2005-03-17 17:16:04

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mips, sącząc kawkę, wyklepał:

> Ile??!

Zadałam sobie dokładnie to samo pytanie, po czym przeliczyłam wszystko
jeszcze dwa razy, bo wydawało mi się, że niektóre rzeczy potraktowałam
podwójnie :))

> Ja nie posiadam żadnej. Powód jest prozaiczny - nie mogę znaleźć
> rozmiaru :( Jak mi się w biuście i biodrach zmieści, to w talii wisi
> jak worek. I odwrotnie - w pasie pasuje, w biuście nie zapina :(

O, to mamy podobny problem, tylko u mnie jak w biodrach dobre, to w biuście
wisi, a jak w biuście dobre, to na zad nie wlezie. Ale jakimś cudem mam,
cholewcia te 9 sukienek :) Jedną, dwa lata temu znalazłam i-de-al-ną i
żałuję, że nie kupiłam od razu pięciu w różnych kolorach, bo już nigdy i
nigdzie takich nie widziałam. Kieca jest ze sztruksu - włączam euforię -
bordowego, mrr :), taka ogrodniczkowa, z szelkami, do kostek - znaczy się
kieca do kostek, a nie szelki :) - ładnie dopasowana w pasie, przecudnie
zaplanowana w biodrach (stopniowo i delikatnie się rozszerza do samego
dołu, przez co wyszczupla! i ładnie modeluje sylwetkę) i do tego w biuście
jakoś tak uszyta, że nie dość, że dobrze leży (kiecka), to jeszcze wydaje
się większy (biust). No, niebo w gębie, szaleję za nią. Wtedy widziałam
jeszcze beżowe, czarne i zgniłozielone i pluję sobie w brodę, że nie
zadłużyłam się i nie kupiłam ich więcej. Moja kosztowała 120 zł i była
przeceniona ze 160. Tanio nie było, ale toż to poezja nie kiecka.
I ma coś, co MUSI obowiązkowo mieć każda rzecz, którą noszę: jest bardzo
wygodna. Pod spód albo wkładam lekki golfik, albo koszulkę z krótkim.

No bo ja jestem takim typem, że nie dla mnie marynarki i żakiety, nie dla
mnie eleganckie bluzki - nie cierpię, czuję się w nich okropnie, jak nie w
swoje skórze. Ubranie ma być "niezauważalne" i nie przesłaniać mi dnia.
Przy okazji niech będzie ładne, w workach po ziemniakach nie chodzę :), ale
dostałabym szału w pięknej i niesamowicie niewygodnej bluzce czy
spódnicy :)

> Siostro! :D Mam tak samo. Ale ale, czas to zmienić! Właśnie nabyłam
> dwie bluzki i spódnicę w kolorze pudrowego różu. Zaczynam się
> przekonywać do kolorów :)

Wiesz, ja też krążę koło różowego :)) A konkretnie koło fuksji. Ponoć mi w
fuksji ładnie, ale jakiś taki zbyt odważny dla mnie to kolor i jeszcze się
nie zdecydowałam.

> To takie wiosenne postanowienie? :)

Myślę, że można to tak nazwać :)

> No, fakt wiosna tuż tuż. Słońce
> grzeje (dziś było u mnie _aż_ +5st.Celsjusza!) śnieg topnieje, jednym
> słowem idzie nowe :D

No, u mnie było nieco cieplej, +15 ;)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-17 18:08:38

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Ile??!

Przebijam. 37. Kiecki ani jednej, spodni sztuk 3, z czego noszonych
sztuk 1. Spódnice rulez! ;)

--dusz.

1. Data: 2005-03-17 19:48:37

Od: "Maga" <v...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

Hehe, to ja pobieżnie obejrzałam swoje zasoby warszawskie, czyli jakiś
ułamek posiadanych w ogóle, i wyszło, spódnic 6, spodni 7 w tym domowe,
kostiumy 2, kiecka jedna i jeden tzw. bezrękawnik, też to kiecka w końcu.
Ostatnio noszone, spodnie, na sobie, spodnie, po domu, spodnie. Już się
ostatnio zastanawiałam co jest, całe studia chodziłam jak przystało na
przyszłego prawnika raczej elegancko, zazwyczaj w spódnicach, kieckach itd.
a tej zimy, na V roku, coś mi się odwidziało. Na wyjazd do Zakopca kupiłam
sobie jakieś takie nadające się buty, i tam odkryłam, że są cudowne, bo nie
przemakają, no i stwierdziłam, że za moje przemakające, ładne kozaczki to ja
podziękuję, no ale do tych buciorów spódnicy nie włożę i koło się zamyka. Do
tego ostatnimi czasy nakupowałam właśnie spodni, ale ze spódnicami problem
mniejszy, bo mam bardzo zdolną krawiecko babcię i takąż ciocię. Myślę, że
jakbym doliczyła te spódnice, które mam w domu, to trzydziestkę by
przekroczyło spokojnie:)))
No, ale idzie wiosna, wyciągnę półbuciki, tódzież może kupię jakieś nowe i
wrócę do spódnic, to jest przecież mój styl. Choć się zreformowałam
solidnie, bo mam już dwie pary bojówek i pierwsze od dziecka chyba sportowe
buty. Przynajmniej mogę być ubrana oficjalnie i nieoficjalnie, a nie zawsze
tak samo. A temu nieoficjalnemu stylowi winien w 90% mój brat, który siostrę
na takie zakupy namawia i czaruje jak to ładnie wygląda heh.
Pozdrówka.
Maga

1. Data: 2005-03-17 21:44:26

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

duszołap <g...@i...wytnij.pl> napisał(a):

> Przebijam. 37. Kiecki ani jednej, spodni sztuk 3, z czego noszonych
> sztuk 1. Spódnice rulez! ;)

to ja mam dokladnie odwrotnie. nie liczylam co prawda, ale spodni
to by sie uzbieralo... nie, zebym wszystkie nosila (niektore
jakies sie zrobily przyciasne). ponadto roznych kurteczek/marynareczek
i bluzeczek do licha i troche. najmniej to chyba mam butow, bo
przez te wszechobecne czuby w ostatnich latach prawie nic nie kupilam.

a w ogole, to kiedy wreszcie bedzie normalna pogoda, taka, zeby
czlowiek nie musial latac w glanach? :)

-- kasica

1. Data: 2005-03-17 21:58:23

Od: "jarzynka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co kobieta zaczyna robić, kiedy musi coś przemyśleć?

Ehhh.. Nie jest dobrze, gdy ktos sklania do rachunkowosci w szafie ;))
Garderoba ok, w miare, bo zawsze by sie cos nowego przydalo, ale jedno
odkrycie mocno mnie zaniepokoilo :-/
Ilosc spodni?!?
11 par .... Ale to jest ok, spodnie lubuje mocno, problem w tym, ze chyba do
trzech par sie mieszcze :-) Odkad rzucilam palenie, troszke mi sie kuperek
rozrosl, a ze spodnie lubilam miec slicznie dopasowane, teraz jeden wielki
zonk w szafie.
Spodni szkoda mi wyrzucic, bo kazda para kupowalam z wielka pasja :) i caly
czas mam wrazenie, ze to przez ta zime, za malo ruchu i w ogole, ze wszystko
wroci do normy :-)
A na punkcie mojego "wielkiego tylka" (wczesniej miescil sie w rozmiar 36
:-)) to zaczynam miec obsesje :) przegladam sie w lustrze, czy aby za duzo
nie przybylo, TZeta maltretuje pytaniami czy aby wszystko w porzadku ( tak
jakby mogl zaprzeczyc:-) wszystko z przymruzeniem oka of coz :)
I cos koszule zaczynaja mi sie :rozjezdzac" w biuscie :)) ale to pewnie
przez ta zime :)))

pozdrawiam
jarzynka

1. Data: 2005-03-18 12:15:36

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek wrote:
> [...]
> 3 pary spodni
> 5 żakietów
>
> 1 pełen elegancki kostium/garsonka wciąż w sklepie, bo się przerabia.

U mnie
11 spodnic [w ktorych nie chodze a ciagle planuje, ale kiepsko sie opalam a
nie wyobrazam sobie gotowac sie w lecie w rajstopach]
8 sukienek [z czego jedna ukochana biala w wielkie czerwone kwiaty a jedna
tylko na plaze na kostium]
20 par spodni [a w 15 chodze:)]
2 komplet 3 czestiowy [z czego jeden z ciemnego pseudodzinsu: spodnie,
spodnica, kurteczka]
2 komplet 2 czesciowy [zakiet + spodnica]
Dwie biale koszule ale obie w rozmiarze typu XXXXXXXXXL :) A w biuscie
ciagle sie nie zapinam. Wybieram sie do krawcowej :)
O bluzkach i swetrach nie bede mowic bo pelno.

Ale buty, hmmmmmm :) Narazie sie doliczylam 21 par. Teraz zrozumcie
zalamanie mojego lubego jak chce kupic cos nowego bo on wie, ze mam zasade:
nowe buty - nowa torebka do nich lub odwrotnie :) A to wszystko dlatego ze
nie niszcze butow tylko chodze teraz nawet w tych sprzed 6 lat i wygladaja
jak nowki :)
No i od zawsze mialam zapedy do kupowania zegarkow ale nigdy w nich nie
chodzilam. Dopoki nie kupilam ukochanego Casio na branzoletce i nagle nie
wyobrazam sobie zecia bez czasomierza na nadgarstku :)

Zazula

1. Data: 2005-03-18 16:15:57

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik duszołap, sącząc kawkę, wyklepał:

WOW! To już Cię chyba nie dogonię :)

Krusz.
--
Kruszyna