trochę mącenia z rana, jak smietana...

181. Data: 2010-01-16 21:08:12

Temat: Re: trochę mącenia z rana, jak smietana...
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata.M pisze:

> hmmmm...a jak ktoś wbije w google...

Ty, ja, kanapa, kocyk.

Wychodzi że osobą trzecią jest kanapa. Jeśli kanapa wbije w google, to
ameryka nie będzie już nigdy taka sama jak przedtem.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

182. Data: 2010-01-16 21:24:40

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata.M pisze:
> Przemysław Dębski

> Ha! ale jakie to przyjemne chcieć!

A móc chcieć - to najkrótsza charakterystyka bohatera romantycznego :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

183. Data: 2010-01-16 21:26:38

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ciekawe, czy PD się gniewa. Bo obstawiam, że też się nie zalicza. ;)

Czy oczekujesz riposty "zalicza, zalicza - tylko nie się" ? ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

184. Data: 2010-01-16 21:34:40

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

185. Data: 2010-01-16 21:42:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Nie napisałem, że jesteś harmonijna.

No nie jestem, z pewnością.

Ewa

186. Data: 2010-01-16 22:16:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Czy oczekujesz riposty "zalicza, zalicza - tylko nie się" ? ;)

Coś Ty! Nawet nie sądziłam, że tu jeszcze zajrzysz. ;)
To jak? Zaliczasz informatyczki?

Ewa

187. Data: 2010-01-17 00:22:26

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 16-styczeń-10, gdy Małgorzata.M wymamrotał:

a bo to takie ekstremum?

188. Data: 2010-01-17 00:24:38

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 16-styczeń-10, gdy Stalker wymamrotał:

> Się nie gniewam, bo akurat się nie zaliczam :-)

hmmm... to mnie się coś pomyliło, myślałem że jesteś programistą :)

--

kiedyś to były sygnaturki!

189. Data: 2010-01-17 00:26:37

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 16-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

> Ciekawe, czy PD się gniewa. Bo obstawiam, że też się nie zalicza. ;)

no, ja to jestem mistrzuniem kojarzenia :)

--

Jak chłop nie je miętki, nie gamoń, nie pizda,
To na przemijanie chłop takowy gwizda

190. Data: 2010-01-17 16:44:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> ...a przede wszystkim jesteś wojownicza:-)

A tak w ogóle - to myślisz tak, odkąd się dowiedziałeś, spod jakiego
znaku jestem? ;)

Ewa

CIEKAWE...
Do Aiszy.