trochę mącenia z rana, jak smietana...

211. Data: 2010-01-17 19:28:13

Temat: Re: trochę mącenia z rana, jak smietana...
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:hivkpk$qq2$1@inews.gazeta.pl...
>W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Się dowiedział, że jesteś Baranem. Resztę sobie domalował.
>
> Qra

To znowu Twój wymysł. Czy odróżniasz swoje projekcje od rzeczywistości? Czy
chociaż dopuszczasz do siebie, że może być inaczej? Kilka postów wstecz
zapytała mnie o to medea- odpowiedziałem, że nie. Czy masz jakiś powód, żeby
w to wątpić? Jeśli- to jaki?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

212. Data: 2010-01-17 19:31:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> [...]
> wstecz zapytała mnie o to medea- odpowiedziałem, że nie. Czy masz jakiś
> powód, żeby w to wątpić? Jeśli- to jaki?

W tej chwili mam piękną projekcję. Leci mi jakiś fajny film
krajoznawczo-przyrodniczy. Droga. Przyroda. I. Ja.

Qra, bez wstecza

213. Data: 2010-01-17 19:32:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Może mieszkańcy kaefa nie biorą udziału w eliminacjach.

Mieszkańcy kaefa! Musimy się z-mobi-lizo-wać!

Qra
--
piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmierzchu

214. Data: 2010-01-17 20:01:14

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> W tej chwili mam piękną projekcję. Leci mi jakiś fajny film
> krajoznawczo-przyrodniczy. Droga. Przyroda. I. Ja.
>
> Qra, bez wstecza

A ja mam do Ciebie pytanie- własciwie z innej grupy. Można napisać na priv?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

215. Data: 2010-01-17 20:06:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> A ja mam do Ciebie pytanie- własciwie z innej grupy. Można napisać na
> priv?

Znasz. Pisz.
Tylko uważaj. Są (s)endery, co wierzą w TWA.

Qra

216. Data: 2010-01-17 20:12:10

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
> W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> No ale to nie ja. Ja nie mówie. Ja piszę.

I to ile!
Ja zawsze czytam to co piszę - a czytanie, nawet po cichu
to mowa do samego siebie.
Ty nie czytasz tego co piszesz? :-)
. . .
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

217. Data: 2010-01-17 20:17:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "Qrczak" <q...@g...pl>

> I to ile!
> Ja zawsze czytam to co piszę - a czytanie, nawet po cichu

Czytam, jak piszę. Potem niech czytają inni

Qra
--
Nie męcz Robaczku

218. Data: 2010-01-17 20:32:28

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
> W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> Czytam, jak piszę. Potem niech czytają inni
>
> Qra
> --
> Nie męcz Robaczku

Od 18:00 do teraz 21:30 napisałaś i wysłałaś 31 postów.
Naprawdę to wszystko czytasz i nic Ci się nie dzieje??? ;-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

219. Data: 2010-01-17 20:36:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> "Qrczak" <q...@g...pl>

> Od 18:00 do teraz 21:30 napisałaś i wysłałaś 31 postów.
> Naprawdę to wszystko czytasz i nic Ci się nie dzieje??? ;-)

Nie. A powinno?

Qra
--
Warszawa jest piękna, dzień się kończy, jutro równie piękny nadejdzie,
czegóż można więcej, hę?

220. Data: 2010-01-17 20:42:58

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 19:17, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie Iza <f...@o...pl> tak oto plecie:

> Taką samą psychopatą jak niektóre inne tutaj.
>
> Qra
> --
> piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmierzchu

Jak to bedzie psychiatropatką czy psycholopatka?
___
Iza

CIEKAWE...
Do Aiszy.