trochę mącenia z rana, jak smietana...

231. Data: 2010-01-17 21:52:38

Temat: Re: trochę mącenia z rana, jak smietana...
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
news:hivsc0$t6b$1@inews.gazeta.pl...
> Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> Nie. A powinno?
>
> Qra
> --
> Warszawa jest piękna, dzień się kończy, jutro równie piękny
> nadejdzie, czegóż można więcej, hę?

Spróbuję się wczuć.
Wracam zmęczona po wielogodzinnej jeździe w trudnych warunkach.
Myję się, przebieram, jem coś i siadam do kompa. Rodzina
do odstawki. Czytam i piszę:
1-szy post, drugi, trzeci... dziesiąty... trzydziesty. ..
Dlaczego ja to robię? Zastanawiam się.
Myślę
Myślę
Myślę
Wiem - robię bo muszę.
_____
Eda ;)

232. Data: 2010-01-17 21:54:59

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <f...@o...pl>
m.googlegroups.com...
> On 17 Sty, 21:32, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:

> A Tobie sie dziej? DrogiGenialnFenomenalny
> DowcipnySzczeryUkochanyZyczliwy itditditd
> Edwardzie?
> Myślałam, ze Ty jestes ponad chamstwem i obłudą w
> dawaniu i baraniu
> ___
> Iza

Niosę chwilę zadumy - to mało? :-)
Ed

233. Data: 2010-01-17 21:55:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Jan 2010 19:03:50 +0100, Qrczak napisał(a):

> Na temat informatyków i programistów mam swoją (popartą obserwacją) teorię.
> Ale to ewentualnie później, bo na razie jestem zrypana jak koń(...)...

...na jeźdźca?
http://www.sjp.pl/co/rypa%E6
;-PPP

> Qra
> --
> piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmierzchu

Bo jej nie widać wtedy zbyt dokładnie - z powodu niedostatku światła
słonecznego oraz zaspania obserwatora.
--

Ikselka. //wracam w zaświaty jeszcze na jakiś czas - jutro na ósmą
trzydzieści mam być na miejscu, toż to środek nocy dla mnie...

234. Data: 2010-01-17 22:50:23

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" napisał:

> A z sensem czy bez? O które posty pytasz? :-)

O sumę (chyba, że są jeszcze jakieś nie należące do dwóch powyższych
zbiorów <właśnie wskakuję na minę :D>).

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

235. Data: 2010-01-17 22:55:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Czy dni mnie nie było, a Wy już się... hm...

Nie martw się. Ja byłam cały czas i teżem zdziwiona.

Ewa

236. Data: 2010-01-17 22:56:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Nie. Zaobserwowałem to wcześniej. Nawet Ci o tym napisałem otwartym
> tekstem:-)

Nie pamiętam, żebyś pisał, żem wojownicza. Serio.
Ale nawet mię się to podoba.

Ewa

237. Data: 2010-01-18 07:43:48

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> Chciałem żeby na chwilę się zatrzymała, póki nie jest za późno ;D
> Ed

Sorki Robaczku, nie po to jechałam pińcet kilometrów, żeby się teraz
zatrzymywać.

Qra

238. Data: 2010-01-18 07:44:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ender <e...@n...net> tak oto plecie:

> [...]
> że nawet nie rozumie co to jest tak, czy chociażby przyzwoitość.
> Napisać coś do niej, to tylko dać jej okazję do kolejny popisów głupotą.

Dziękuję za celną jak zawsze diagnozę.

Qra

239. Data: 2010-01-18 07:48:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do odstawki. Czytam i piszę:
> 1-szy post, drugi, trzeci... dziesiąty... trzydziesty. ..

Pierwsze elementy pominęłabym, bo są nieistotne dla problemu.
A może ja nie mam rodziny.
Nikogo.
Bo w ogóle to jestem samotnym
prostym
botem.

Qrobot

240. Data: 2010-01-18 07:59:50

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> BTW w jakiś sposób to musi być przerażające zostać teapeutą przez łóżko.

Wszak wszystkie kobiety, dla których zdradza się swoje TŻ tak mają :-)

Wystarczy, że wysłucha, że żona nie rozumie... i już psycholożka :-)

Stalker

CIEKAWE...
Do Aiszy.
Z SCP