troll bożyszczem?

31. Data: 2011-07-19 18:26:02

Temat: Re: troll bożyszczem?
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-19 19:41, Dawid pisze:

> Twój styl pisania, świadczy o tym, że nawet *zawoduwa* to za dużo dla
> Ciebie.Druga sprawa, inteligencja po studiach zapi...la w Castoramie, po
> *zawoduwie* ludzie prowadzą swoje firmy i zatrudniają takich szkolonych
> ynteligentów, do kopania rowów.

Ojeziu i co? Dowartosciowales sie juz?
To spierdalaj ;)

32. Data: 2011-07-19 20:57:17

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-18 22:33, Chiron pisze:

> Za co kogoś kochamy, lubimy? Wielu ludzi tutaj- w tym chyba Ty i ja
> uważamy, że po prostu kogoś się lubi (kocha)- i już. Innych nie lubimy
> (kochamy)- żeby nie wiem jak byli dla nas przychylni. To wydaje się
> oczywiste. Tyle, że nie dla każdego.

Dla Ciebie to rzeczywiście jest takie proste i oczywiste? Wydaje Ci się,
że nie da się "rozłożyć" każdego uczucia na części pierwsze i
zdiagnozować, skąd i dlaczego się wzięło? Może nie każdy potrafi to
zrobić, może nie każdemu taka "wiwisekcja" wydaje się celowa i
potrzebna, ale myślę, że to nie jest tak jak piszesz - że uczucie po
prostu jest i już. Rozumowe wyjaśnienie jest zawsze IMO. W przeciwnym
razie ciężko by było mówić np. o uczuciach dojrzałych. Tak sądzę, ale to
temat na inną grupę.

Ewa

33. Data: 2011-07-20 08:35:48

Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@m...com>,
"WitexP" <W...@o...pl> wrote:

> Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
> wiadomości news:4e248cea$0$2496$65785112@news.neostrada.pl...
>
> Napisz dziecko, od ilu lat czytasz grupy dyskusyjne?
> Więc wrzuć do googla (www.google.pl jakbyś nie wiedział) hasło panslavista,
> badź prawusek i poczytaj sobie jego wywody na temat innych ras i nacji.
> To ze miał wiedzę kulinarną, to tego nie neguję. Ale jak nazwać kogoś kto
> się cieszył ze śmierci Kuronia?
> No jak? Może xlka ci pomoże, ale ona faktów nie uznaje.

Gdybyś sam się pofatygował skorzystać z Google, to dowiedziałbyś się, że
Dariusz Ładziak należał do założycieli grupy pl.rec.kuchnia w 1997 r.

<http://www.usenet.pl/opisy/pl.rec.kuchnia>

Co do tego, że Panslavista to męczący troll, a jego wiedza o kuchni była
pozorowana, to się zgadzam.

Władysław

34. Data: 2011-07-20 11:00:52

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 10:35, Władysław Łoś pisze:

> Co do tego, że Panslavista to męczący troll, a jego wiedza o kuchni była
> pozorowana, to się zgadzam.
>
> Władysław

jego wiedza były wyguglana i tyle

35. Data: 2011-07-20 22:14:06

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

,

> Gdybyś sam się pofatygował skorzystać z Google, to dowiedziałbyś się, że
> Dariusz Ładziak należał do założycieli grupy pl.rec.kuchnia w 1997 r.

Dziękuję, Waldku!

A dodam że pl.r3ec.kuchnia była chyba jedną z ostatnich grup na którą
głosowałem (później to się chyba tylko wypowiadałem o moderowaniu i
zniesieniu moderowania pl.rec. radio.amatorskie...

I świńska noga w kapuście...

--
Darek

36. Data: 2011-07-21 05:01:50

Od: "WitexP" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Władysław Łoś" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Gdybyś sam się pofatygował skorzystać z Google, to dowiedziałbyś się, że
> Dariusz Ładziak należał do założycieli grupy pl.rec.kuchnia w 1997 r.

Ty oczywiście wszystkich nieznajmych, którym odpowiadasz wrzucarz najpierw
do googla, żeby zobaczyć z kim piszesz?
Z ciekawości wrzuciłem hasło "Dariusz Ładziak". W pierwszych 10ciu wynikach
nie ma o tym słowa.

37. Data: 2011-07-21 18:38:16

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WitexP napisał:
> [...]
> najpierw do googla, żeby zobaczyć z kim piszesz?
> Z ciekawości wrzuciłem hasło "Dariusz Ładziak". W pierwszych 10ciu

To może powiedz jeszcze z ilu tysięcy wyników... Wiesz, pierwsze
dziesięć wyników to chyba poniżej promila trafień - a głosowanie było
ciut dawno...

--
Darek

38. Data: 2011-07-23 11:22:31

Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <2...@m...com>,
"WitexP" <W...@o...pl> wrote:

> Użytkownik "Władysław Łoś" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ty oczywiście wszystkich nieznajmych, którym odpowiadasz wrzucarz najpierw
> do googla, żeby zobaczyć z kim piszesz?

Zanim zacznę używać argumentów ad personam...

> Z ciekawości wrzuciłem hasło "Dariusz Ładziak". W pierwszych 10ciu wynikach
> nie ma o tym słowa.

Nie umiesz googlować. Skorzystaj z funkcji"zaawansowane przeszukiwanie
grup dyskusyjnych." Zob. np. tu: http://bit.ly/n3qOys

Władysław

39. Data: 2011-07-23 12:51:43

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz K. Ładziak" napisał:

> To może powiedz jeszcze z ilu tysięcy wyników... Wiesz, pierwsze
> dziesięć wyników to chyba poniżej promila trafień - a głosowanie było
> ciut dawno...

W uzupełnieniu:

http://www.google.pl/search?hl=pl&biw=1600&bih=1024&
q=%22dariusz+k.+%C5%81adziak%22&oq=%22dariusz+k.+%C5
%81adziak%22&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=3299l9145
l0l9464l20l20l0l19l0l0l116l116l0.1l1

"około 233000 trafień..."

--
Darek

40. Data: 2011-08-02 12:33:28

Od: MaxRedaktor <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lip, 14:51, "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
wrote:

> W uzupełnieniu:
>
> http://www.google.pl/search?hl=pl&biw=1600&bih=1024&
q=%22dariusz+k.+%...

> "około 233000 trafień..."

"Bedziemy rozmawiac jak sobie mozna zrobic cos ciekawego do jedzenia
i picia, co jest godne polecenia a co nie, gdzie mozna zjesc dobrze
(restauracje, bary, fast foody, itp.), gdzie lepiej nie wchodzic zeby
nie
skonczyc na toksykologii. Nie bedziemy gadac o "dupie marynie" Grupa
bedzie dla tych ktorych bedzie to interesowac, niekoniecznie szefow
kuchni..."

No i gdzie jest ta grupa?!
Ech...

wasz idol Pansraka