Re: trudny temat - pieniądze

From: "Marek W." <m...@t...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: trudny temat - pieniądze
Date: Tue, 5 Feb 2002 22:19:03 +0100

> A może masz jakieś dochody ? Bo mój Włodek za 1997 rok (wtedy były
> ustalane alimenty ich wysokosc {jego ex chciała 2500 zł na 2 dzieci
> ! }) mial dochód 1200 zł na rok (a raczej stratę po odliczeniu ZUSu)-
> alimenty w wysokości 950 zł zostały zasądzone i koniec. A, pilnuj,
> żebyś od razu się dowiedział o wyroku sądu, ile i jak masz płacić
> alimenty, bo jak znam takie ex to moze od razu poleciec do komornika,
> i przez dobre kilka lat w dlugów nie wyjdziesz .
> Życzę powodzenia
> Joanna

No jeszcze póki co na szczęście nie ma rozowdu i wezwania na żadna sprawę
nie dostałem więc nie wiem co dalej. Tzn jesteśmy po cyrku o nazwie
pojednawcza i czekamy na cd.
Problem właśnie w tym ze ja mam włąsną firmę - i wiadomo jak tu z dochodami
jest. Niestety to nie pensja i alimenty bardziej zależa od uznania sędziny a
nie od tego co w papierach
Wychodża z założenia "to niech pan pracuje więcej" albo zakładają ze się
dochody ukrywa.
Niestety nie wiem czemu jak mieszkała tu to doskonale wiedziała jakie są
dochody i musiała za tyle zyc - teraz nagle jestem milionerem wg niej
Przynajmniej tak mnie traktuje. Ręce opadają

Pozdrawiam
Marek