twoj mezczyzna i klub go-go

121. Data: 2002-11-27 21:47:28

Temat: Re: twoj mezczyzna i klub go-go
Od: "AniaT" <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FeLicja (Kasia)" <i...@h...com> napisał w
wiadomości news:as32jr$kie$1@news.gazeta.pl...

> zeby

> Koledzy, ktorzy poszli wtedy z moim mezem, sa kawalerami (kumple ze
szkoly,
> nie widzieli sie wiele lat) i tez bardzo sie dziwili, ze ja wiedzialam
dokad
> moj maz poszedl ;)

I tu chyba jest cos wartego zastanowienia. Skads sie wzielo to gleboko
zakorzenione przeswiadczenie, ze robia w ten spsob cos przeciwko zonie i jej
naturalna reakcja winien byc sprzeciw.
--
Anna

122. Data: 2002-11-28 02:33:01

Temat: Re: Re: klub go-go dla każdego
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"rena" <r...@p...pl> wrote in message news:as34ld$4bn$1@foka.acn.pl...
> o rany - ale to zabrzmialo pejoratywnie!!! ja mam najwspanialszego mezczyzne
> na swiecie, ufam mu i nie mam nic przeciwko temu, zeby czasem poszedl do
> takiego klubu, a on nie ma nic przeciwko czipendejlsom i meskiemu
> striptisowi:)

alez zaufanie nie ma tu az tak bardzo do rzeczy. wiadomo, ze facet
nie idzie, zeby tam znalesc sobie kochanke, idzie zeby "oczy i nie
tylko" ;-)) nacieszyc, tak samo jak ogladanie Playboya, czy porno
na internecie. bardziej chodzi o zazdrosc, iz maz/zona potrzebuje oprocz
meza/zony tego typu rozrywki.
iwon(k)a

123. Data: 2002-11-28 02:36:20

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> wrote in message w zoo?
> (jak fajnie miec taka zone hehe)

fajnie??? ja bym chyba sie martwila, ze ma zapedy lesbijskie.
iwon(k)a

124. Data: 2002-11-28 08:36:07

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" wrote:

> fajnie??? ja bym chyba sie martwila, ze ma zapedy lesbijskie.
> iwon(k)a

Hm... nigdy nie zdarzylo Ci sie obejrzec za jakas kobieta bo zwyczajnie
byla piekna? I nie mialo tu nic do rzeczy, ze Ty tez jestes kobieta.
Podziwianie piekna nie ma nic wspolnego z kwestiami plci... przynajmniej
w moich oczach. Na równi z moim TZ podziwiam gdy idzie piekna dziewczyna
badz kobieta, ma zgrabne nogi, piekna figure, czy sliczna twarz - bo to
po prostu ladny i estetyczny widok.
Inna kwestia czy akurat te panie na rurze faktycznie sa takie piekne...
pzdr
agi

125. Data: 2002-11-28 08:40:00

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> Co by nie puściła, bo czego się ma gapić na obce, wyższe, z większym
> biustem wydry jakieś, i to jeszcze za pieniądze, które może wydać na
> prezent dla mnie.
> Po moim trupie.

A niech się gapi, od gapienia go nie ubędzie. A i tak wraca do swojej,
niższej i grubszej żony;-)
Ja bym pozwoliła, ale mój by nie poszedł, woli inne rozrywki.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

126. Data: 2002-11-28 08:41:33

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardziej chodzi o zazdrosc, iz maz/zona potrzebuje oprocz
> meza/zony tego typu rozrywki.
> iwon(k)a

pewnie tak ;)
mnie skasowano niby przypadkowo kasetę z "wiewióreczkami " (nie pamiętam
skad ta nazwa:)) a kasety z panienkami są i mają się dobrze, tyle ze mnie
osobiście nie interesują , wolałabym patrzec na facetów a tego mi nie
wolno - nieoficjalnie oczywiscie
hm, wyszło na to , ze on zazdrosny a ja nie?

pozdr.Joanna

127. Data: 2002-11-28 08:58:58

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <as3vfb$5iq$1@news.onet.pl>, "Iwon\(k\)a" <iwonek69
@poczta.onet.pl> says...

> fajnie??? ja bym chyba sie martwila, ze ma zapedy lesbijskie.

A ja sie nie martwie... W sumie to nie temat na ogolne internetowe
forum, ale mi to nie przeszkadza jesli ma takie zapedy. Bo co w tym
zlego?

K.

128. Data: 2002-11-28 08:59:58

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@p...onet.pl>, a...@p...onet.pl
says...

> Inna kwestia czy akurat te panie na rurze faktycznie sa takie piekne...
> pzdr

Tak sie sklada ze tam gdzie bywamy te kobiety sa naprawde ladne :)
Przynajmniej w naszych (moich i Asi) kategoriach, a podejrzewam tez ze w
kategoriach wiekszosci :)

K.

129. Data: 2002-11-28 09:50:10

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Hm... nigdy nie zdarzylo Ci sie obejrzec za jakas kobieta bo zwyczajnie
> byla piekna?

O, rany, ja się oglądam. Chyba muszę się przypomnieć swojemu
psychoanalitykowi :-|
--
Małgosia

130. Data: 2002-11-28 11:22:16

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <as4otm$gid$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>, v...@i...pl
says...
> O, rany, ja się oglądam. Chyba muszę się przypomnieć swojemu
> psychoanalitykowi :-|

Sie nie przejmuj, to nie jest takie zle :)

K.

prośba o radę
prośba o radę
kobiece oswiadczyny? dlugie!