twoj mezczyzna i klub go-go

51. Data: 2002-11-26 23:20:00

Temat: Re: twoj mezczyzna i klub go-go
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:as0vau$js5$1@news.onet.pl...

> Drugi

Liczysz? :-)
A kiedy byl pierwszy?

Magda
PS.Spac nie mozesz?

52. Data: 2002-11-27 07:37:54

Od: "Magda Zalewska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrowka" <m...@p...wp.pl> wrote in message

> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Po prostu jestem zazdrosnica ,nie mam nic na swoje usprawiedliwienie
:-)

> Magda

A ja bym mie mogła kochać się z mężem tej nocy a pewnie i przez kilka
następnych. Wydawało by mi się że on nie kocha się ze mną tylko myśli o
tej babce na rurze. I żadne jego zapewnienia by nie pomogły nawet jeśli
"na rozum" bym mu wierzyła.

Pozdrawiam
Magda

53. Data: 2002-11-27 08:14:34

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Zalewska" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> następnych. Wydawało by mi się że on nie kocha się ze mną tylko myśli o
> tej babce na rurze. I żadne jego zapewnienia by nie pomogły nawet jeśli

Otoz to,faceci sa w koncu wzrokowcami...

Magda

54. Data: 2002-11-27 09:24:37

Temat: Re: Re: klub go-go dla każdego
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <as0aj0$oge$1@news.onet.pl>, a...@n...pro.onet.pl says...
> Użytkownik "rena"

> zeby
>
> Ja się jednak bardzo dziwię kobietom ;-) Do takiego klubu to ja wyciągam
> swojego męża i bawimy się razem świetnie. Z facetami wolałabym
> go nie puszczać, chyba że poszłabym z nimi, jestem dobrą towarzyszką
> na takie imprezy;-)

Gdyby jeszcze był czas na takie wypady...

:)

A co do głównego nurtu. Jak widać (od strony kobiety) lepiej pozwalać i
przynajmniej wiedzieć co sie dzieje niż robić wielkie halo i mieć w domu
cichociemnego...

K.

55. Data: 2002-11-27 09:55:23

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> W żadnej z tych sytuacji goła baba nie kręci mu tyłkiem ew. cycem przed
> nosem, żeby wyciągnąć od niego ostatnie pieniądze.
> Jak chce iść to ze mną. Sam - po moim trupie.

A widzialas jak one to robia? To tylko zoo- ogladanie zwierzatek- nie
obrazajac tych pan i ich pracy. Panowie tak na to patrza. I jeszcze maja
ubaw z kolegów jak im fundna taniec którejs pani przed nosem na stole.
Ani w tym nic z podtekstów ani nic groznego.
Czego tu sie bac? Posmieje sie troche, napije piwa z kolegami,
poswintusza wspolnie jakie ta albo tamta ma cyce i wróci do domu chetny
do wpolnego loza ;) To to samo co ogladanie gazetki tyle, ze w klubie z
kolegami. Nic w tym groznego.
pzdr
agi

56. Data: 2002-11-27 10:00:57

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Nie lubię takich określeń , to kiedyś może być prawda.
> Nawet jeśli nie fizjologicznym to psychicznym już prędzej.

Tak samo utrupić można kobietę latając po klubach i gapiąc się na obce baby.
Po co być z kobietą jeśli podniet trzeba szukać u innych. Bo ona jest od
sprzątania,prania, rodzenia - a tamte laski takie śliczne?
Czy to nie brak szacunku aby, czy tylko męska bezmyślność i hedonizm?
Jak idziemy razem, to fajnie. Oboje wiemy o co chodzi.
Jak osobno to już wolę po moim trupie.
Sowa

57. Data: 2002-11-27 10:01:37

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> Tak samo utrupić można kobietę latając po klubach i gapiąc się na obce baby.
> Po co być z kobietą jeśli podniet trzeba szukać u innych. Bo ona jest od
> sprzątania,prania, rodzenia - a tamte laski takie śliczne?

Hehe wcale nie takie sliczne. To raz.
Dwa - tam sie idzie po to aby powyglupiac sie z kolegami, poczuc jak
maly chlopiec bo robie cos z deczka zakazanego, poczuc te odrobine
zazenowania, no bo ona tanczy mi przed nosem GOLA a wszyscy patrza. Po
nute podniety, emocji i zartów z kolegami a nie dla konkretnej kobiety.
pzdr
agi ( tak, bylam w klubie go-go z kolegami i mialam okazje zobaczyc jak
to wyglada i jak na to reaguja mezczyzni )

58. Data: 2002-11-27 10:06:44

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Trochę zazdrości dodaje tego ognia w związku. A zupełna "tolerancja" coś mi
obojętnością zajeżdża, albo strachem, że jak się nie zgodzę to i tak zrobi
co zechce i czar pryśnie.
Facet Cię urabia bo mu się te laski na rurze marzą. ;-)
Sowa - co prędzej padnie niż męża na rury puści samego.

59. Data: 2002-11-27 10:10:12

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Facet Cię urabia bo mu się te laski na rurze marzą. ;-)
> Sowa - co prędzej padnie niż męża na rury puści samego.

Sowa, może powinnaś zatem skorzystać z rad Agi i wybrać się z nim na te
"rury"?

puchaty

60. Data: 2002-11-27 10:34:14

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa"
> Sowa - co prędzej padnie niż męża na rury puści samego.

A z nim byś chciała iść po to żeby kontrolować
czy żeby równie dobrze się bawić?
Asia

prośba o radę
prośba o radę