Re: ubezpieczenie NNW

From: "Agnieszka" <a...@z...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: ubezpieczenie NNW
Date: Mon, 12 Oct 2009 09:42:31 +0200

Użytkownik "Vax" <m...@z...sie> napisał w wiadomości
news:hapr2e$di0$1@news2.ipartners.pl...

> Nie no, po ci się ograniczać? Filipiny! Hawaje! Australia!
> Prawda, jak zwiększyło siłę rażenia? ;)

Dobrze się czujesz? Jaka siła rażenia?
Jak często polskie szkoły organizują wycieczki na Filipiny? Bo wyjazdy
językowe do różnych krajów eurpopejskich - co roku, w przypadku grup
angielskich wybór Wysp Brytyjskich jest dość naturalny. A wycieczki na
południe Polski z jedno- lub dwudniowym wypadem do Czech to w podstawówkach
już raczej standard jest. Więc o ile moje typy są jak najbardziej na
miejscu, to Twój pomysł jest już z d* wzięty.

> Wyjazd klasy za granicę i ubezpieczenie kosztów ewentualnego leczenia
> to jednak diametralnie inna sytuacja niż typowe szkolne, krajowe
> wycieczki i polisa NNW o której rozmawiamy.

W tej odnodze właśnie o tym rozmawiamy. Jakbyś nie doczytał, to był
przytoczony artykuł dotyczący wycieczek krajowych i _zagranicznych_.

Agnieszka