Re: ubezpieczenie NNW

From: Vax <m...@z...sie>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: ubezpieczenie NNW
Date: Mon, 12 Oct 2009 09:59:46 +0200
<hao66h$5vt$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hao843$2k3u$1@news2.ipartners.pl>
<haui96$j34$1@atlantis.news.neostrada.pl>

krys pisze:

> Nawet nie chce mi się dociekać, o co Ci chodzi.

Cóż za udawana nonszalancja ;p

> To trzeba było iść kategorycznie zażądać wykreślenia z listy ubezpieczonych.
> Bo chcesz być nieubezpieczony i Cię stać.

Ty jakaś nieprzytomna jesteś? Przecież właśnie tego się domagałem.
Oraz odmówiłem "tłumaczenia się na piśmie".

> Rodzice mają tę alternatywę. To, ze nie przychodzi im do głowy, żeby
> pomyśleć, ewentualnie nie chcą skorzystać, to już zupełnie co innego.

Zacznij myśleć, dobrze? Rodzice są utrzymywani w przeświadczeniu,
że jedyną alternatywą jest posiadania innej polisy, a nie to,
że można olać NNW. Jeśli uważasz, że wprowadzanie w błąd przez
wychowawczynię dziecka (czy nawet dyrekcję szkoły) jest ok, bo wrodzona
nieufność nakazuje rodzicom nie wierzyć w żadne ich słowo, więc
i tak sobie sprawdzą gdzie trzeba, to naprawdę nie ma sensu z Tobą
dyskutować. Brniesz w coraz bzdurniejsze rejony.

[...]

> O wyolbrzymianiu pisałam w kontekście Twojego stwierdzenia, że jak ktoś nie
> zapłaci, to zacznie się problem. IMHO nie zacznie się, (...)

To teraz wróć na początek postu do *swoich* słów
"bo nie chce sobie stwarzać problemów".
Albo nie wracaj, znów zaczniesz udawać, że nie rozumiesz,
albo wykręcać sie, że nie chce Ci się dociekać.

[...]

> ROTFL. Wybacz szczerość, ale nie mam zwyczaju równać w dół:-P

c.b.d.u. - widzisz, czasem trzeba odpuścić bitwę, by nie przegrać
batalii, ale generał, który, widząc, że wpadł w pułapkę, a miast
się przegrupować, to ostatnie odwody wpuszcza w przerypaną już potyczkę,
to dupa (rodzaj żeński całkowicie przypadkiem ;p)a nie strateg ;p

Ale ok, nadrabiaj sobie miną. Przecież możesz mnie zdeptać.
Na niwie logicznej, merytorycznej i każdej innej, tylko
normalnie nie masz czasu na pierdoły ;p

> Znaczy co, wrzuciłeś posta agitacyjnego na grupę, żeby pouświadamiać
> rodziców?

To też. Pewnie koło połowy miało poczucie "obowiązku", że "trzeba".

> Justyna. EOT

Trzymam za słowo ;p

v.