Re: ubezpieczenie NNW

From: Vax <m...@z...sie>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: ubezpieczenie NNW
Date: Mon, 12 Oct 2009 10:16:44 +0200

Agnieszka pisze:

[...]

> Dobrze się czujesz? Jaka siła rażenia?

Zwiększana sztucznie w taki np. sposób: "zasuwać przez pół Polski".
Można też np. podjechać do sklepu, albo "zasuwać przez pół miasta".
Można się z kimś coś wyjaśnić telefonicznie, albo "wykłócać się
i wisieć pół godziny na telefonie".

Już pomijając fakt, że za to, o czym piszesz, to odpowiada
ubezpieczenie KL a nie NNW. Oraz to, że NNW na wycieczki zagraniczne
można kupić osobno (za grosze), a gdy wycieczka jest organizowana
przez biuro podróży, to i tak NNW oraz KL często są już w cenie.

[...]

> W tej odnodze właśnie o tym rozmawiamy. Jakbyś nie doczytał, to był
> przytoczony artykuł dotyczący wycieczek krajowych i _zagranicznych_.

Yhm. Rozumiem. Żeby dziecko było przez kilka w dni w roku ubezpieczone
od KL, to trzeba mu nabyć całoroczne NNW.
Przy czym wiele z tych NNW dotyczy kraju, ale dajemy przykłady
wycieczek zagranicznych (które dla odmiany zwykle posiadają własny
pakiet ubezpieczeniowy).
Wzruszającą prezentujesz logikę. Słodziutką taką. ;D

v.