ubezpieczenie w szkole- obowiązkowe?

1. Data: 2005-08-30 16:07:29

Temat: ubezpieczenie w szkole- obowiązkowe?
Od: "Meggie" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Mam jedno zasadnicze pytanie, czy ubezpieczenie dzieci w szkole jest
obowiązkowe ??
Znam przypadki jak ciężko jest otrzymać jakąkolwiek kwote w przypadku
nieszczęśliwego wypadku i zastanawiam się czy jest jakiś więszy sens wydać
ponad 70 zł na owe ubezpieczenie ?
pozdrawiam
Meggie

2. Data: 2005-08-30 16:52:20

Temat: Re: ubezpieczenie w szkole- obowiązkowe?
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:df20a2$ha9$1@news.onet.pl>
Meggie <m...@o...pl> pisze:

> Mam jedno zasadnicze pytanie, czy ubezpieczenie dzieci w szkole jest
> obowiązkowe ??

Nie.

> Znam przypadki jak ciężko jest otrzymać jakąkolwiek kwote w przypadku
> nieszczęśliwego wypadku i zastanawiam się czy jest jakiś więszy sens
> wydać ponad 70 zł na owe ubezpieczenie ?

A jaka jest kwota ubezpieczenia?

--
PozdrawiaM

3. Data: 2005-08-30 17:16:07

Od: "Meggie" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
>W wiadomości <news:df20a2$ha9$1@news.onet.pl>
> Meggie <m...@o...pl> pisze:
>

> A jaka jest kwota ubezpieczenia?

Nie wiem. Dowiem się dopiero jutro lub pojutrze , ale chciałam wiedzieć
właśnie o tej KONIECZNOŚCI ( bo tak właśnie sugerowała mi jedna z mam
spotkanych dziś w przelocie)
Do tej pory Miki był ubezpieczony w przedszkolu, ale kowa nie tak duża bo
chyba 28 -30 zł, wiec nie zastanawiałam się dłużej nad sensem owego
ubezpieczenia ( nigdy też nie korzystaliśmy z żadnych zwrotów, bo nie było
takiej potrzeby), co jednak już przy 70 zł daje trochę do myślenia- co
dostaje w zamian.
Dzięki
Meggie

4. Data: 2005-08-30 19:24:35

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meggie" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> owego ubezpieczenia ( nigdy też nie korzystaliśmy z żadnych zwrotów,
> bo nie było takiej potrzeby), co jednak już przy 70 zł daje trochę do

Ja za moje dziecki na pewno nie płaciłam po 70 złotych, a odszkodowanie
(córka ząbce na rowerze wybiła) dostaliśmy bez problema :)))
Ania
--
~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

5. Data: 2005-08-30 19:42:32

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Meggie <m...@o...pl> pisze:

> [...]
> owego ubezpieczenia ( nigdy też nie korzystaliśmy z żadnych zwrotów,
> bo nie było takiej potrzeby), co jednak już przy 70 zł daje trochę do

No właśnie. Jeśli kwota ubezpieczenia jest wysoka a i warunki korzystne, to
warto się mimo wszystko ubezpieczyć.
Ale to oczywiście nie jest obowiązkowe.

--
PozdrawiaM

6. Data: 2005-08-30 19:52:00

Od: "Meggie" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja za moje dziecki na pewno nie płaciłam po 70 złotych, a odszkodowanie
> (córka ząbce na rowerze wybiła) dostaliśmy bez problema :)))
> Ania
To znaczy jeśli wypadek wydarzy się poza szkołą ubezpieczenie też
obowiązuje ? A jak sprawa ma się do wakacji ? Pytam, bo syn 5 dni temu
pchnięty na podwórku przez koleżanke uderzył głową w ławkę, z taką siła, ze
na czole ma obecnie 4 szwy. Czy po tylu dniach i w okresie letnim jest
możliwość ubiegania się o odszkodowanie ( słyszłam, ze nie, stąd to moje
nastawienie )?
pozdrawiam
Meggie

7. Data: 2005-08-30 20:08:59

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-30 21:52:00 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Meggie* skreślił te oto słowa:

> To znaczy jeśli wypadek wydarzy się poza szkołą ubezpieczenie też
> obowiązuje ? A jak sprawa ma się do wakacji ?

To zalezy. Są ubezpieczenia na całośc życia, i takie, które obejmują
wypadki na terenie szkoły i w drodze do/z.
Musisz przeczytać warunki ubezpieczenia.

> Czy po tylu dniach i w okresie letnim jest
> możliwość ubiegania się o odszkodowanie ( słyszłam, ze nie, stąd to moje
> nastawienie )?

W takich sprawach nie ma "słyszałam". Warto dokładnie sprawdzić co obejmuje
ubezpieczenie. Jesli całośc działalności, to równiez okres letni jest
ubezpieczony.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

8. Data: 2005-08-30 20:26:46

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:df2df4$j01$1@news.onet.pl>
Meggie <m...@o...pl> pisze:

> To znaczy jeśli wypadek wydarzy się poza szkołą ubezpieczenie też
> obowiązuje ?

Tak, ale na wszelki wypadek sprawdź to w umowie.

> A jak sprawa ma się do wakacji ?

Nie ma to znaczenia.
Ubezpieczenie jest na dany okres w całości, bez względu na to, czy to dzień
roboczy czy święto.

> [...]
> siła, ze na czole ma obecnie 4 szwy. Czy po tylu dniach i w okresie
> letnim jest możliwość ubiegania się o odszkodowanie ( słyszłam, ze

Oczywiście, że jest możliwość.
Póki trwa okres ubezpieczenia, to jak najbardziej.
No chyba, że (co podkreślam) warunki umowy stanowiły inaczej.

--
PozdrawiaM

9. Data: 2005-08-30 20:31:00

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meggie" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam !
> Mam jedno zasadnicze pytanie, czy ubezpieczenie dzieci w szkole jest
> obowiązkowe ??

Nie jest. Ani w przedszkolu,ani w szkole,ani na studiach. Czasem szkoła
usiłuje "wmówić" rodzicom, że jest obowiązek ubezpieczania dziecka, ponieważ
ma z tego tytułu różne korzyści.
Pamiętam, ze w szkole zawsze zanosiłam kartkę od rodziców, że rezygnują z
ubezpieczenia. Oczywiscie była ona zbędna, ale w momencie kiedy byłam jedyna
w klasie niepłacącą osobą, łatwiej mi było powiedzieć "nie", mając to
napisane czarno na białym.
O.

10. Data: 2005-08-31 00:59:30

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okresie letnim jest możliwość ubiegania się o odszkodowanie (
> słyszłam, ze nie, stąd to moje nastawienie )?

To było w pierwszy dzień wakacji :))
Ania
--
~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*
*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*

Pierwsza klasa
"zerówka"
14 latek
Czym zmyć klej z plastra opatrunkowego?