Re: układanie paneli

Data: 2001-05-13 08:41:34
Temat: Re: układanie paneli
Od: "Karol Nieduży" <k...@p...onet.pl>

> Chciałbym ułożyć panele , mój pokój ma 2900 szerokości, typowe panele to
> 1380, wiec jeśli ułoże dwa to zostaje jeszcze 140. Wszędzie piszą że
> minimalna długość panela to 400. co w takiej sytuacji zrobić.
Wykonaj proste obliczenie: 2900 - 400 = 2500
czyli 2 x 1250 + 400 = 2900.
Te 400 najlepiej uzyskać tnąc typowy panel na cztery części:
400 + 400 + 400 + 180 = 1380.
Możesz ułożyć wszelkie inne kombinacje, np. 1000 + 900 + 1000 = 2900.
Będziesz miał więcej roboty i odpadów,
ale za to trzy prawie równe pasy podłogi.

> jakie będa konsekwencje wykorzystania tak krótkiego kawałka panela.
Z resztek paneli możesz zbudować np. karmik dla ptaków

Pasuje?

Powodzenia!

> dzieki za odpoweidź
Drobiazg. Mam kalkulator :-)