Re: ukryta agresja?

From: "Gordon" <t...@o...com.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: ukryta agresja?
Date: Fri, 13 Dec 2002 08:34:40 +0100

Rzeczywiscie nie doczytalem watku do konca, bo juz na poczatku wydalo mi sie
to nienormalne. Ale to tylko troche zmienia postac rzeczy.
Znam osobiscie kolesie co z usmiechem na twarzy muwiac komus chej ja ksie
masz
potrafil mu rownoczesnie pociagnac z glowki lamiac jego nos. No i to tez
byla agresja.
Tacy ludzie sa nieprzewidywalni. Dzisiaj sa to szturchniecia, co dla watlej
kobiety moze byc bolesne a jutro moze sie okazac strzalem miedzy oczy.
Ja i tak bym sie separowal od takich ludzi, albo im jasno i stanowczo
wyjasnil ze nie lubie takich zachowan.
Nie dyplomatycznie ani delikatnie, jasno stanowczo i prosto z mostu.
Ale to twoje zycie i twoje decyzje.
Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:atc220$jp9$1@news.tpi.pl...