uleczalny homoseksualizm

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Współczuję - baśni.

Doceniam - komplement - dziękuję - za troskę.

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 10:39:28 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Znaczy, nie znasz pojęcia jedności. To przykre, Qrko...

Bo to takie cool być anty-Chironowska :) Bez względu na wszystko :)

M.

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 00:14:44 +0200, Ikselka napisał(a):

> Qra nie wierzy w identyczne odbieranie pewnych osób/sytuacji/zjawisk przez
> parę małżeńską. Zastanawiające.

Mnie tam się nie chce nad tym zastanawiać :)

M.

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-13 20:04, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> Nono, a jak nie trzeba, to się kochają.
> Za ludźmi nie nadążysz...

Nie mam takiej potrzeby.
Poza tym biorę ślub z Ewą.
Życzenia (kondolencje) kiedy składać, podamy, jak ustalimy terminy.

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-13 19:23, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

Nawet miłość nie wyłącza IQ.
Nie powinna przynajmniej.

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 11:39:33 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> No chyba że Ewa ma jakąś wiedzę, której ja nie posiadam. Qrko- nie wiem, jak
> jest między Tobą a Twoim małżowinkiem.

Zapewne jest super, a Qra, jak to Qra, ciagle te jaja sobie robi :)

M.

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-13 20:06, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

Właśnie

test się udał
https://www.youtube.com/watch?v=TI7eiXDNZhM
z uckimi pozdrowieniami dla ghosta

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-13 20:32, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> Bo to takie cool być anty-Chironowska :) Bez względu na wszystko :)

Polaryzujesz. Też.

Tyle, że to zabija każdy dialog. Nie dość, że sama nie potrafisz się
przyznać, że z czymś się myliłaś- to jedna wciąga w swoje kłamstwa
drugą- i żadna już nie wie, jak ma sie z tego wyplątać- więc nakręca
spiralę.

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 11:23:48 +0200, Chiron napisał(a):

> Nie narzekam, dzięki Bogu. Żona także zarówno też nie narzeka.
> To miłe,

Inaczej się to określa, ale to miłe, że jesteś takim gentlemanem :)

> że zawsze się z Qrą wspieracie

:)))

M.

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Jun 2015 23:25:14 +0200, gazebo napisał(a):

> to zalezy czy chcesz miec zycie w pracy czy prace w zyciu

Jest jeszcze kilka innych opcji.

M.

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!