uleczalny homoseksualizm

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-13 22:16, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Masz w domu lustro?

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-13 22:17, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Ja swojej się trzymam.

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-13 22:15, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

Ja.

pasuje?/!

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-13 22:21, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Zdeklarowałam, że pożyczę.
Chcesz uczestniczyć w kopirajcie?

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzieciaka i mu to jakoś uzmysłowic, powiedzieć, że piesek też czuje.
> Mężczyzna- widzący to samo i mający podobne do kobiety odczucia- może po

A jak myślisz?

--

Chiron

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-06-13 22:03, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Góra dwa trzy widzenia i wszysko szlag trafia.

To po co się w ten związek pakujesz?

--

Chiron

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-06-13 22:16, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Masz w domu lustro?

Mam. A Ty?

--

Chiron

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-06-13 22:21, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Zdeklarowałam, że pożyczę.
> Chcesz uczestniczyć w kopirajcie?

Ok. Wysyłam Ci na priv numer konta

--

Chiron

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-13 22:46, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Ok. Wysyłam Ci na priv numer konta

Dostaniesz pizłoty od każdego kliknięcia. Pasi?

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-13 22:45, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Mam. A Ty?

Nie jestem taka piękna.

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!