uleczalny homoseksualizm

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-15 o 00:03, Fragi pisze:
> [...]
SKĄD Wy,

> W taki upał się nie przykrywam.

no tak, nie zamyka ci sie

--
gazebo

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-15 o 00:02, Fragi pisze:

> Ja nic nie muszę. Natomiast Ty mógłbyś zmienić odbiornik.

nie mogie, za dobrze sie bawie

--
gazebo

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie beeeecz.

Chciał pewno napisać:
"two beer, or not two beer"
:-)

--

Chiron

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-14 o 23:37, Fragi pisze:

> Daleko szukać nie musisz. Wszystko masz w cytatach.
> Ale nie fatyguj się.

Especially for you:

Chiron:

wychowania dzieci i dbania o męża. Bez MENSY świat nie stanie się ani
lepszy, ani gorszy. Bez wychowania dzieci, dobrego karmienia rodziny czy
dbałości o męża- wrócimy na drzewa<<

Feniks:
Przecież nie chodzi tu o MENSĘ, a o inteligencję. Jeżeli uczciwie
postawimy w tym porównaniu słowo inteligencja, to wygląda ono zupełnie
inaczej. Bez inteligencji z drzewa w ogóle byśmy nie zeszli.<<

Co nastąpiło dalej, masz w cytatach na początku.

Ewa

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inaczej. Bez inteligencji z drzewa w ogóle byśmy nie zeszli.<<
>

> Co nastąpiło dalej, masz w cytatach na początku.

Można spytać tego, co pisał. To też zawsze jakieś wyjście. Doskonale
zrozumiała Frażilka. I daruj sobie proszę komentarze o wzajemnym wspieraniu
się (to na wypadek wszelki). Akurat o kłamanie w obronie wyimaginowanych czy
rzeczywistych sitw Frażilki bym nie podejrzewał. O sobie nie piszę- i tak
się domyslam, co Ty sobie myslisz.
MENSA symbolizuje tu oczywiście wysokie IQ

Od początku. Zauważ proszę, że juz kilka razy- tu także- zauważasz (z czym
się zupełnie zgadzam), że taki podział na IQ i EQ jest sztuczny. Tu już
nawet tego nie skomentowałem- to oczywistość. Test Turinga- w obecnej formie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Test_Turinga

pozwala wyeliminować...coś, co ma EQ=0. To coś- to maszyna. Sam Turing (jako
genialny matematyk:-) )- miał mierne pojęcie o EQ. Jednak- podkreślam- nie
istnieje człowiek o EQ=0. MENSA- to symbol wysokiego IQ. Czegoś, co
pozwoliło wynaleźć bombę termojądrową, latać w kosmos czy nawet wysyłać
urządzenia na inne planety. Jednak ludzie, którzy sprawili, że ten świat
jest lepszy- może nie tyle, ze mieli niskie IQ- oni mieli bardzo wysokie EQ,
a ze swojego IQ korzystali "pod kontrolą" emocjonalności. Dlatego napisałem,
że MENSA (czyli wysokie IQ) nie sprawia, że świat staje się lepszy czy
gorszy. Dopiero jeśli ta zdolność kognitywnego myślenia jest
podporządkowana- nazwę to- duchowości, świat staje się lepszy. Gdyby więc
nawet nie było ludzi z wysokim IQ (MENSA)- świat w moim przekonaniu nie
stałby się lepszy- ani gorszy. Powtarzam- bez wychowania dzieci, dobrego
karmienia rodziny czy
dbałości o męża- wrócimy na drzewa.
Czy to rzeczywiście jest trudne do zrozumienia? Tak, jesli się czyta przez
filtry typu: "to erystyka". Ot, stara, poczciwa projekcja

--

Chiron

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-15 o 14:26, Chiron pisze:

> Można spytać tego, co pisał.

Kogo? Gdybyś nie zauważył, to w tym podwątku wypowiadało się więcej
osób. I tak jakoś dziwnym trafem wyszło, że "upadek tego świata"
kojarzony jest - może niezupełnie świadomie - ale jednak z (rzekomym)
zanikiem IQ w społeczeństwie. I tylko na tyle chciałam zwrócić uwagę,
więc nie napinaj się tak.

Ewa

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2015 06:21:03 +0200, gazebo napisał(a):

> ta laska - debowa

Tia, te inne pouciekały.

--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2015 11:10:53 +0200, Chiron napisał(a):

> Chciał pewno napisać:
> "two beer, or not two beer"
> :-)

:-))

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2015 15:11, Ikselka pisze:

> Tia, te inne pouciekały.

zabrala inna laska

--
gazebo

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2015 15:44:30 +0200, gazebo napisał(a):

> zabrala inna laska

Nie żal się, nie mam empatii dla nieudaczników.

--

XL http://tiny.pl/gqpzr

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!