uleczalny homoseksualizm

21. Data: 2015-04-20 21:37:42

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-20 21:32, obywatel gazebo uprzejmie donosi:
sta-podkresla-ze-teologia-ciala-jana-pawla-ii-miala-
olbrzymi-wplyw-na-jego-nawrocenie

> oni sie nie wyleczyli, oni nie pija, a encefalopatia twoim przyjacielem

A niech se wierzą w wyleczenie, skoro to im pozwala nie pić.

22. Data: 2015-04-20 21:38:42

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-20 o 21:33, Chiron pisze:

> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> A czy zdrowie jest wyleczalne? Tak, jak zaczniesz jest celowo niszczyć

w czasie II WS okazalo sie, ze wzrosla ilosc zwiazkow homo, natura
zrekompensowala sobie roznice w populacji, na pewnej wyspie zyja sobie
maply, ktore wlasnie w ten sposob reguluja sobie wyz demograficzny

--
I was a fool and I believed
There was nothing left for me

23. Data: 2015-04-20 21:50:17

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-20 18:57, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Któż lepiej zaświadczy od tego, który sam zaznał:
> http://wpolityce.pl/kosciol/241429-byly-homoseksuali
sta-podkresla-ze-teologia-ciala-jana-pawla-ii-miala-
olbrzymi-wplyw-na-jego-nawrocenie

Był chrześcijaninem i przeszedł na katolicyzm.
Cuda, panie, cuda...

"Pomoc proponowana jest m.in. w takich trudnościach: [...] pasywność,
bierność, [...] "uciekanie" w aktywność [...]"

Leczą wszystko, a alergii jakoś nie.

24. Data: 2015-04-20 21:56:34

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-20 o 21:37, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-04-20 21:32, obywatel gazebo uprzejmie donosi:
sta-podkresla-ze-teologia-ciala-jana-pawla-ii-miala-
olbrzymi-wplyw-na-jego-nawrocenie

> A niech se wierzą w wyleczenie, skoro to im pozwala nie pić.

na pulmunologii mowia, ze lepiej walnac kielicha niz zapalic, na
detoksie pala, o kotach nie slyszalem, natomiast slyszalem ze facet, na
ktorym wzoruja sie sie jego zwolennicy odwolal swoje zeznania odnosnie
placebo, co do homeopatii nawet nie mam sily sie wypowiadac, z alergia
trzeba zyc, tak jak z cukrzyca i wieloma innymi nieuleczalnymi schorzeniami

--
gazebo

25. Data: 2015-04-20 22:49:09

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-20 o 19:27, gazebo pisze:

sta-podkresla-ze-teologia-ciala-jana-pawla-ii-miala-
olbrzymi-wplyw-na-jego-nawrocenie

> olsnienia pawlowego

żałuj, to daje +10 do many :)

--
"Ludzie się modlą, aby Bóg nie rozgniótł ich
jak robaka.

26. Data: 2015-04-20 23:33:07

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> "Pomoc proponowana jest m.in. w takich trudnościach: [...] pasywność,
> bierność, [...] "uciekanie" w aktywność [...]"

AIDS też nie

--

Chiron

27. Data: 2015-04-20 23:34:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> w czasie II WS okazalo sie, ze wzrosla ilosc zwiazkow homo, natura
> zrekompensowala sobie roznice w populacji, na pewnej wyspie zyja sobie
> maply, ktore wlasnie w ten sposob reguluja sobie wyz demograficzny

Znaczy- homoseksualizm pochodzi od małp? Czemu nie- ciekawa teoria...

--

Chiron

28. Data: 2015-04-20 23:38:48

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To wyobraź sobie że w kraju doszli do władzy radykalni geje.
> Każą Ci się wyleczyć z heteroseksualizmu i przejść na facetów.

To wyobraź sobie, że w jakimś kraju do władzy doszliby niewidomi, i Cię
oślepili

--

Chiron

29. Data: 2015-04-20 23:39:17

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-04-20 21:29, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
sta-podkresla-ze-teologia-ciala-jana-pawla-ii-miala-
olbrzymi-wplyw-na-jego-nawrocenie

> Z alergii też leczą?

Ja się wyleczyłem- psychoterapią. Poważnie

--

Chiron

30. Data: 2015-04-20 23:44:18

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-20 o 23:38, Chiron pisze:

> To wyobraź sobie, że w jakimś kraju do władzy doszliby niewidomi, i Cię
> oślepili

Ale dla homoseksualisty przejście na hetero to tak jak dla Ciebie
przejście na homo

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!