uleczalny homoseksualizm

521. Data: 2015-05-04 20:14:14

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-04 18:44, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...op.pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam- to wydało mi się oczywiste- ale rzeczywiście, powinienem
> odpowiedzieć. Oczywiście- poza dziećmi chorymi, którzy nie powinni tego
> dnia ćwiczyć, poza dziewczętami, które po prostu moga nie chcieć tak
> ćwiczyć- jest to hartowanie organizmu.

Przepraszam, a dziewczyństwo to jest też jakiś rodzaj choroby?

522. Data: 2015-05-04 21:38:13

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-05-04 18:44, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Przepraszam, a dziewczyństwo to jest też jakiś rodzaj choroby?

Po pierwsze- to dziewczynki są delikatniejsze. Po drugie- w pewnym wieku już
niektóre z nich mogą mieć...kobiece przypadłości.

--

Chiron

523. Data: 2015-05-04 22:04:43

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-04 21:38, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Tak. To bardzo dużo tłumaczy.

524. Data: 2015-05-04 22:07:51

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 22:04, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-05-04 21:38, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Tak. To bardzo dużo tłumaczy.

on nigdy nie dostal w rylo za posadzenie o PMS i dlatego taki chojrak

--
gazebo

525. Data: 2015-05-04 22:16:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 May 2015 18:44:47 +0200, Chiron napisał(a):

> Wierz lub nie- ale byłem jedynym, który codziennie się
> kąpał (wprawdzie takie pomysły miał tylko kilka dni- potem o ile pamiętam-
> kierownik turnusu mu zabronił). Myślę, ze wpłynęło to na moje życie- i to
> dość znacznie. W sensie pozytywnym. Pamiętam też swoją dumę, i jak patrzyły
> na mnie dziewczyny. No, miałem z 10 lat:-).
> Nie wiem, gdzie tu gwałt?

No i to się nazywa MĘŻCZYZNA.

PS. MŚK był identyczny zarówno w tym wieku, jak i cały czas potem - zimna
woda to było hartowanie. Pamiętam, w czasie ferii (LO) byliśmy całą klasą
na zimowisku w Bieszczadach. Woda była tylko zimna. Można było albo
śmierdzieć, albo umyć się tą wodą o temp. górskiego strumyka w końcu
stycznia. Oczywiście tylko jeden chłopak się mył. Wiadomo, kto 3-)

PS. Miałam wtedy włosy do kolan, MUSIAŁAM je mieć umyte (jak i całą resztę)
- ale ja akurat myłam się w ciepłej, bo sprytnie zakombinowałam od
godpodyni grzałkę i dzbanek; reszta dziewczyn śmierdziała, bo im się nie
chciało czekać aż się woda zagrzeje, w dodatku w kilku porcjach. W świetle
tych danych chciałabym retorycznie spytać, które z nas to KOBIETY, bo śmiem
dziś wątpić 3-PPP
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

526. Data: 2015-05-04 22:17:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 May 2015 18:45:56 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
r-52738947

> Skoro myśli o pójściu do wojska- to chyba nie ma też problemów z
> identyfikacją płciową, jak myślę

Kiedy podobno pedalstwo już zaskarżyło to, że się do woja ich nie
przyjmowało.

527. Data: 2015-05-04 22:30:13

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 22:16, Ikselka pisze:

> [...]
> tych danych chciałabym retorycznie spytać, które z nas to KOBIETY, bo śmiem

http://goo.gl/9NUIEw
Częste mycie skraca życie. Mamy dowody

Więcej umiaru w tej czystości! Brud wcale nie jest taki straszny, jak go
malują.

Brud lubił św. Franciszek, nigdy się nie umyła św. Agnieszka, a św.
Olimpia wchodziła do balii z wodą tylko wtedy, gdy zmusiła ją do tego
choroba. Święty Hieronim mówił, że ten, kogo polano święconą wodą w
czasie chrztu, nie musi się kąpać po raz drugi. To bynajmniej nie
przykłady nabożnego stosunku do brudu, ale raczej lęku przed nadmierną
czystością ciała, bo wypucowane i pachnące samo zachęcało do grzechu.
==================
az mi sie czolo zmarszczylo od myslenia, jak to jest u was
katolikochrzescijanow z niezlomnoscia zasad, regul i czegos tam jeszcze?

--
gazebo

528. Data: 2015-05-04 22:30:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 18:45, Chiron pisze:

> Skoro myśli o pójściu do wojska- to chyba nie ma też problemów z
> identyfikacją płciową, jak myślę

A może wręcz przeciwnie.

Ewa

529. Data: 2015-05-04 22:44:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 04 May 2015 22:30:13 +0200, gazebo napisał(a):

> az mi sie czolo zmarszczylo od myslenia, jak to jest u was
> katolikochrzescijanow z niezlomnoscia zasad, regul i czegos tam jeszcze?

Różnie. Bardzo różnie. Jak u nie-katolikochrześcijanów :->

530. Data: 2015-05-04 22:52:46

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 22:44, Ikselka pisze:

> Różnie. Bardzo różnie. Jak u nie-katolikochrześcijanów :->

grunt to dobra propagacja

--
gazebo

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!