uleczalny homoseksualizm

701. Data: 2015-05-23 22:34:11

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 May 2015 22:12:42 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
>>> sprzedasz. Jak coś się stanie (w sensie poważnego uszkodzenia)- to jakoś

> Kłamstewka, wielkie kłamstwa i statystyki:-)
>
> ile kobiet jeździ codziennie autem, a ilu mężczyzn?

U mnie przez całe lata to własnie ja jeździłam _codziennie_ - dojeżdżając
do pracy ze wsi do miasta.

Ile kobiet CODZIENNIE odwozi i przywozi dzieci do i ze szkoły? jeździ po
zakupy? - a ilu mężczyzn?
Wielokrotnie robiłam taką statystykę na własny użytek - 90 procent
kierowców w ww sytuacjach to były kobiety.

--
XL
Popieram Cejrowskiego! https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s

702. Data: 2015-05-23 22:39:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 May 2015 22:15:16 +0200, Chiron napisał(a):

> Samochód na miasto. I to dla osoby, która nie potrafi parkować ani
> manewrować na małej przestrzeni.

Ja obecnie jeżdżę Dacią Logan combi. Spora. W ogóle jeżdżę ponad 30 lat,
nigdy nie miałam problemów z parkowaniem na małej przestrzeni, wciskanie
się samochodem we wszelkie dziurki wręcz sprawia mi satysfakcję. Kiedyś
jeździłam Polonezem - wielki, ciężki, bez wspomagania itp, dla kobiety
podobno trudny. Zero problemów.
Dziś mam max zniżki za bezwypadkową (tfu tfu, odstukać) jazdę.
Więc może nie twórz już tych "reguł" na temat kobiet-kierowców 3-]

703. Data: 2015-05-23 22:47:25

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zakupy? - a ilu mężczyzn?
> Wielokrotnie robiłam taką statystykę na własny użytek - 90 procent
> kierowców w ww sytuacjach to były kobiety.

Jeżdżę sporo. W mojej opinii- w 10- 20% aut za kierownicą siedzą kobiety

--

Chiron

704. Data: 2015-05-23 23:02:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 19:48, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-05-23 19:05, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> A ja to se lubię walnąć.

Ja też.

> http://ugotowani.tvn.pl/odcinki-online,8/bydgoszcz-o
dcinek-59,51196,o.html

Bydgoszcz rulez.

Ewa

705. Data: 2015-05-23 23:03:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 21:46, Chiron pisze:

> Masz zniżki z tego tytułu, że jesteś kobietą?

Obawiam się, że teraz to już tylko z racji wieku.

Ewa

706. Data: 2015-05-23 23:10:18

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Obawiam się, że teraz to już tylko z racji wieku.

Przykro mi

--

Chiron

707. Data: 2015-05-23 23:19:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 23:10, Chiron pisze:

> Przykro mi

Mnie nie.

Ewa

708. Data: 2015-05-23 23:31:16

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 May 2015 19:48:40 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-05-23 19:05, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> A ja to se lubię walnąć.
> http://ugotowani.tvn.pl/odcinki-online,8/bydgoszcz-o
dcinek-59,51196,o.html

Nożyczki do cięcia "lniany" i "Kasia jako "gospodynia" mnie powaliły. Nie
wiem, czy się podniosę.

M.

709. Data: 2015-05-23 23:42:32

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 2015-05-23 o 21:48, Penetrator pisze:
> Katolicy w polsce są mniejszością,

zakladam grupe wsparcia, a co, niech sie na cos przydam

--
gazebo

Katolików jest 10% społeczeństwa polskiego, to tyle samo ile głosuje na PIS. Kler
wmawia katolikom że demokracja polega na.... nas jest więcej to mamy racje,....
oczywiście to że ich więcej myśli tylko ta grupa, stadność zawsze myśli że jest ich
dużo, a ciągłe porażki bo jest ich mniej w wyborach wyjaśniają fałszerstwem. Tak
więc siła większości to FASZYZM. A kler im wmawia że demokracja. Wydzisz jak
kretynami manipuluje, bo demokracja polega na różnorodności i masz protestantów,
ateistów, jehowych, homków, mormonów, babtystów itd... bo przestrzeń publiczna jest
dla wszystkich.

710. Data: 2015-05-24 01:47:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 May 2015 22:47:25 +0200, Chiron napisał(a):

> Jeżdżę sporo. W mojej opinii- w 10- 20% aut za kierownicą siedzą kobiety

Zależy, o jakiej porze, w jakim rejonie itp. Rano (odstawianie dzieci do
szkół, przedszkoli) stawiam na znacznie większy udział kobiet w ruchu
drogowym. Itd.
Tak czy tak jest to bez związku ze sprawą, w sumie. Należałoby poszukać
policyjnych statystyk wypadków, i to dla kobiet i dla mężczyzn osobno, bo
tylko takie statystyki są argumentem żtp ostatecznym w tej dyskusji :-)
http://superauto24.se.pl/auto-porady/statystyki-kobi
ety-za-kierownica-sa-madrzejsze-od-mezczyzn-jezdza-o
strozniej-ipowoduja-mniej-wypadko_297652.html

--
XL
Popieram Cejrowskiego! https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s
Głosuję na Dudę!

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!