upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?

21. Data: 2006-06-23 08:53:17

Temat: Re: upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

chlopczyk <c...@g...pl> napisał(a):

> ale nie
> zwalnia Cie to z umiejetnosci czytania ze zrozumieniem,

z czego nie zwalnia? z konieczności umiejętności chyba? Owszem, zwalnia, bo
nie ma takiego nakazu, rotfl

>bo w koncu ja nigdzie
> nie napisalem ze jestem gejem

napisałeś, ze nie musisz być hetero - to raz, ja nie napisałam, że jesteś
gejem, tylko piszesz jak pedał, to dwa

>zeby tego jeszcze bylo
> malo to pragne Ci zakomunikowac ze obrazasz mnie walac takimi tekstami i
> insynuacjami i sa odpowiednie paragrafy zebym mogl Cie zaskarzyc o
zniewazenie
> i pomowienie :-) w internecie nie jestes anonimowa i pare osob sie juz o
tym
> przekonalo :-)

tak, tak, pisz na Berdyczów. Życzę szczęścia w wygraniu sprawy o pomówienie,
że piszesz jak pedał.

No to papatki, naprawdę nie lubię cieplych rączek, i nikt mnie do tego
lubienia nie zmusi.

hania

22. Data: 2006-06-23 08:54:28

Od: "chlopczyk chlopczyk" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

skoro twierdzisz ze takie pacykowanie sie mowi o orientacji seksualnej albo po
orientacji nie widzac czlowieka mozesz stwierdzic jaki on jest to Ty chyba za
malo gejow widzialas :-)

ps. jak mozesz oceniac innych ludzi skoro sama nie jestes doskonala?

23. Data: 2006-06-23 08:57:13

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):

Nie głupio Ci będzie mieć więcej kosmetyków niż Twoja dziewczyna?

Jesli ktoras go zechce...

Agnes

24. Data: 2006-06-23 08:58:57

Od: "chlopczyk chlopczyk" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kobieto, Ty sobie sama przeczysz. skoro ich nie lubisz, a przy tym twierdzisz
ze ja taki jestem to po co do mnie jeszcze piszesz? wyjasnisz mi to? zapewne
nie powtrzymasz sie od odpisania bo po prostu lubisz komus dokopac i leczyc
swoje chore kompleksy, ale dlaczego robisz to kosztem innych, kosztem inncyh
grupowiczow ktorzy czytaja te grupe? do nich tez nie masz szacunku?

25. Data: 2006-06-23 08:59:55

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> a możesz mi coś polecić? Bo widzę, żeś biegła w braniu

Ja ? Skadze. Jestem za to biegla w obsludze gugli i mam dobra pamiec :->

Moja rada nie byla bynajmniej zlosliwa, po prostu widac (nie tylko z
tego postu), ze nie rozwiazalas jeszcze swoich problemow...

D.
--
Sharks cause fatal injuries to about 12-25 humans per year.
Humans kill about 100 million sharks per year.

26. Data: 2006-06-23 09:00:25

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

chlopczyk chlopczyk <c...@g...pl> napisał(a):

> ps. jak mozesz oceniac innych ludzi skoro sama nie jestes doskonala?

łamiesz netykietę posługując się różnymi nickami

hania

27. Data: 2006-06-23 09:00:29

Od: "chlopczyk chlopczyk" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wbrew pozorom to wiekszosc kobiet lubi zadbanych mezczyzn :-)

28. Data: 2006-06-23 09:02:50

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chlopczyk chlopczyk" <c...@g...pl> napisał w
wiadomości
> [...]
albo po
> orientacji nie widzac czlowieka mozesz stwierdzic jaki on jest to Ty chyba

I jakoś wcale mnie to nie martwi, uwierz mi...

> ps. jak mozesz oceniac innych ludzi skoro sama nie jestes doskonala?

A skąd wiesz, że nie jestem? Może za mało kobiety w życiu widziałeś?

M.

P.S. Po Twoich dość, hmmm, górnolotnych i wyświechtanych tekstach wnioskuję,
żeś młody bardzo

29. Data: 2006-06-23 09:03:34

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnes" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> Jesli ktoras go zechce...

Nie no, jasne. A może mu głupio, że ma mniej kosmetyków, niż jego chłopak?

M.

30. Data: 2006-06-23 09:05:52

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...o2.pl> napisał(a):

> Ja ? Skadze. Jestem za to biegla w obsludze gugli i mam dobra pamiec :->
>
> Moja rada nie byla bynajmniej zlosliwa, po prostu widac (nie tylko z
> tego postu), ze nie rozwiazalas jeszcze swoich problemow...

Rotfl, nie była złośliwa? jest kretyńska, sorki, ale wiesz, prezentujesz
poziom baby z Gnojowicy Małej, dla której pójście do psychologa to gorzej,
niż trąd czy choroba weneryczna...a ta ponoć może wyniszczyć szare

Podziwiam zaś smutek życia Tobie podobnych babsztyli, które siedzą przy
guglach i szukają czyichś wypowiedzi.
PLONK
Hania

Ziaja - kupiłam i oceniam
reklama dove- pytanie
Jakie perfumy sa tego lata najmodniejsze?
co nosić do krótkiego bolerka z dzianiny?
eris pharmaceris N capilaril k 1 % activ krem - opinie