upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?

11. Data: 2006-06-23 06:27:37

Temat: Re: upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

chlopczyk chlopczyk <c...@g...pl> napisał(a):

> a poza tym skad wiesz jaki jestem skoro mnie nawet na oczy nie widziala(e)s

bo piszesz jak pedal, to odbieram Cie jak pedala

> podpisujesz sie jako kobieta a piszesz jak facet wiec moze to z Toba cos
nie w
> porzadku!

wskaz mi miejsce, gdzie pisze jak facet. Wiem, wiem, pedałów kobiety
drażnią...

BTW - nie lubie pedalow, bo tylko w amerykanskich serialach sa to przyjazni i
mili ludzie. Ci, ktorych spotkalam sa wkurwiajaco przewrazliwieni, czepialscy
i epatujacy swoim homoseksualizmem. Ja nie pokazuje golych cyckow i nie liżę
się z nikim na ulicach, zmuszając kogoś do akceptacji swoich zachowań -
intymnosc zostawiam w domu. Potem dziwicie sie, ze ktos rzuca w was
pomidorami.

Konkludując: nie zmusisz nikogo do akceptacji, tym bardziej narzucając im
swoje, nie przynależne do płci zachowanie. Dla mnie malujący się facet jest
kimś obrzydliwym i kUniec.

Zdrowki
hania

12. Data: 2006-06-23 06:40:59

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chlopczyk chlopczyk" <c...@g...pl> napisał w
wiadomości
> nie o to chodzilo. wybralem ten nick bo brzmi bardzo fajnie i slodko jak
dla
> mnie, a poza tym nie wzielas jeszcze ewentualnosci ze nie koniecznie musze
byc
> hetero ;-)

Brałam taką ewentualność pod uwagę, tylko nic nie pisałam o tym.

> nie uwazam zeby tylko kobietom
> przyslugiwalo prawo do perfekcyjnego wygladu i nie rozumiem dlaczego
kobiety
> odmawiaja mezczyzna nieskazitelnego wygladu. mi sie wydaje ze to kwesta
> zazdrosci. o!

Tyle, że perfekcyjny wygląd mężczyzny a perfekcyjny wygląd kobiety to są
właśnie dwie _różne_ rzeczy. Znam facetów wyglądających dobrze, może nie
perfekcyjnie, ale naprawdę zadbanie i przystojnie, którzy się nie malują.
No i nie masz racji, że orientacja nic nie zmienia- ona wiele tłumaczy.
Chociaż u mnie w sąsiedztwie mieszka dwóch chłopaków, którzy chyba coś tego,
i jesten jest przystojny i męski, a drugi jest tak obrzydliwie pedziowaty,
że rzygać się chce.

M.

P.S. I tolerancja nie ma tu nic do rzeczy- każdy może robić co chce (pod
warunkiem, że nie narusza wolności innych), jednakże można pewne rzeczy w
jakiś sposób oceniać.

13. Data: 2006-06-23 06:54:01

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> to wnioskuję,że umiejętności makijarzu nie posiada.

Hania do kąta ;)

Agnes

14. Data: 2006-06-23 07:28:25

Od: "xxx" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

"chlopczyk" napisał
> [...]
> przed
> kamerami, upieksza go, smaruje, pudruje i Bog wie co jeszcze to jest
> wszystko
> w porzadku nawet dla nich samych, ale gdy ktos probuje sie upiekszyc dla
> siebie i nie jest zaangazowany do jakiegos wielkiego widowiska to juz mu
> nie
> wolno? mi sie wydaje ze kwesta czasu jest zaakceptowanie takich zachowan
> chociaz zdaje mi sie ze to powinno juz dawno nastapic.
>
> a zreszta nie interesuje mnie opinia innych i mozecie sobie mowiac co

No to po co tu piszesz, skoro Cię to wali? google wyłączyli czy co?
--
wild

15. Data: 2006-06-23 08:05:39

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes <a...@b...pl> napisał(a):

> Hania do kąta ;)

ups, por favor ;-) forgifffff, też mi zgrzytnęło w zębach na widok...

pozdr.Hania

16. Data: 2006-06-23 08:33:16

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

[cut pierdoly]

Na Twoim miejscu zwiekszylabym jednak dawke prochow, serio... Taka
nieuzasadniona agresja nie jest jednak normalna....

D. (zdegustowana)
--
Sharks cause fatal injuries to about 12-25 humans per year.
Humans kill about 100 million sharks per year.

17. Data: 2006-06-23 08:35:30

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-23 08:27:37 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Hania* skreślił te oto słowa:

<jad nt innych>

Ja wiem, ze w Polsce to teraz moze i modne, i moze nawet opłacalne - ale
oszczędź pl.rec.uroda.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

18. Data: 2006-06-23 08:42:52

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...o2.pl> napisał(a):

> Hania wrote:
>
> [cut pierdoly]
>
> Na Twoim miejscu zwiekszylabym jednak dawke prochow, serio... Taka
> nieuzasadniona agresja nie jest jednak normalna....

a możesz mi coś polecić? Bo widzę, żeś biegła w braniu

> D. (zdegustowana)

H. również - tolerancją na pokaz, która tak Cię uciska, że musisz dać upust
sugestiami aptecznymi

19. Data: 2006-06-23 08:45:10

Od: "chlopczyk" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie dziewczyny mnie draznia bo moze nie jestem pedalem jak mi insynuujesz i po
prostu szukasz taniej sensacji, a przy tym moze jestes tak zakompleksiona ze
nie potrafisz sie niczym innym zajac poza krytykowaniem innych. ale nie
zwalnia Cie to z umiejetnosci czytania ze zrozumieniem, bo w koncu ja nigdzie
nie napisalem ze jestem gejem tylko Ty mi probujesz wciskac w usta slowa
ktorych nie powiedzialem i kto tu jest konfliktowy? zeby tego jeszcze bylo
malo to pragne Ci zakomunikowac ze obrazasz mnie walac takimi tekstami i
insynuacjami i sa odpowiednie paragrafy zebym mogl Cie zaskarzyc o zniewazenie
i pomowienie :-) w internecie nie jestes anonimowa i pare osob sie juz o tym
przekonalo :-)

20. Data: 2006-06-23 08:49:40

Od: "chlopczyk" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

..to moze bylo wtedy jak spojrzalas w lustro? ;-) sorry, ale NSP :-)

Ziaja - kupiłam i oceniam
reklama dove- pytanie
Jakie perfumy sa tego lata najmodniejsze?
co nosić do krótkiego bolerka z dzianiny?
eris pharmaceris N capilaril k 1 % activ krem - opinie