uroczyste spotkanie - co podać żeby zabłysnąć

1. Data: 2006-04-28 11:55:27

Temat: uroczyste spotkanie - co podać żeby zabłysnąć
Od: "mrówka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Potrzebuję pomocy w niedzielę mam uroczyste spotkanie z przyszłymi teściami,
nie są to zaręczyny ale i pierwsze oficjalne spotkanie Naszych rodziców.
Zastanawiam się z mamą co podać, muszą to być dania w miarę lekkie bo
bedziemy wszyscy po odbiedzie, nie może być nic wydziwianego typu owoce moża
bo moi teściowie tego nie preferują, chciałabym żeby składniki były
tradycyjne ale podane w jakieś ciekawej nowej formie.
I tu moja gorąca prośba, podpowiedzcie mi jakieś ciekawe pomysły najlepiej z
przepisami.
Z góry dziękuję
Karolina

2. Data: 2006-04-28 16:08:03

Temat: Re: uroczyste spotkanie - co podać żeby zabłysnąć
Od: "m." <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mrówka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tradycyjne ale podane w jakieś ciekawej nowej formie.
> I tu moja gorąca prośba, podpowiedzcie mi jakieś ciekawe pomysły najlepiej

Ja tylko mogę podsunąć deser - rewelacja a jaki prosty

melon w winie

ładny żółty melon - usunąć pestki i skórę, pokroić w kostkę niezbyt drobną
(tak ok 2x2 cm)
Układać warstwami w misce, każdą warstwę skropić sokiem z cytryny, posypać
cukrem i cukrem pudrem ( w wersji nieekonomicznej dodać prawdziwą wanilię),
skropić winem owocowym białym, półsłodkim.
Wstawić do lodówki na min 3 godziny (ale najlepiej zrobić dzień przed -
wówczas jest znacznie lepszy).Podawać zimne. Oczywiście przed podaniem
najlepiej zamieszać i ewentualnie można doslodzić/dowaniliować.
Wszyscy których częstowałam to uwielbiają, ja też.

m (rozmarzona)

3. Data: 2006-04-28 22:27:59

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
moża
> bo moi teściowie tego nie preferują, chciałabym żeby składniki były

To bedzie podwieczorek? czy podwieczorek i kolacja.
Dam przepis na napoj, rozbroi tesciow ;)
skladniki:
Wino brzoskwiniowe "Canelli"
200ml rumu
brzoskwinie z puszki + sok,
woda mineralna - do smaku, (trzeba dodac tyle, zeby bylo lagodne, jakby bez
alkoholu)
Wszysko polaczyc, (brzoskwinie pokroic, polowki na 3 czesci)
Podac w szklanym naczyniu, dzbanku? wazonie? , Pierwsze porcje nalac do
szklanek? drinkowych.
Do nalewania przydalaby sie taka szklana nabierka, Zostawic gosciom ten
wazon i nabierke, i szybko leciec przygotowac druga porcje.
Pozdr
maf

4. Data: 2006-04-29 07:18:37

Od: "mrówka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zostawic gosciom ten
> wazon i nabierke, i szybko leciec przygotowac druga porcje.
> Pozdr
> maf

:)))) po tym napewno nie będę musiała się stresować, :)
dzięki za pomysły deser napewno spróbuję...a kto wie może i na napój się
skuszę.

Panie Posterunkowy Kawon
II surówka wiosenna
Chleb z automatu