Kurczak

1. Data: 2004-10-07 11:27:36

Temat: Kurczak
Od: RaV <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Macie jakiś pomysł jak upiec kurczaka???

1. Data: 2004-10-07 11:38:13

Temat: Re: Kurczak
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ck39he$nv6$1@nemesis.news.tpi.pl>,
RaV <w...@p...onet.pl> wrote:

> Macie jakiś pomysł jak upiec kurczaka???

Może, nieśmiało zaproponuję... w piekarniku??? Co?

Władysław

1. Data: 2004-10-07 11:41:05

Od: "iwona" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
.

> Może, nieśmiało zaproponuję... w piekarniku??? Co?
Niezwykle inteligentna odpowiedż!!! To zaszczyt dla grupy mieć w swoim
gronie tak niezmiernie życzliwą postać!! Tak trzymać!

1. Data: 2004-10-07 11:44:18

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RaV" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Macie jakiś pomysł jak upiec kurczaka???

Weźmij butelkę po śmietanie albo dużym frugo albo wąski słoik, napełnij do
połowy wodą albo piwem, natrzyj kurczaka przyprawami, jakie lubisz i nasadź
na butelkę lub słoik, postaw na czymś, na co spłynie sos, wsadź w
piekarnik - odczekaj aż się pięknie zrumieni i upiecze - i masz :)

Margola Mądrzejsza o pl.rec.kuchni'owe sposoby

1. Data: 2004-10-07 11:45:50

Od: RaV <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10/7/2004 1:44 PM, Użytkownik Margola Sularczyk napisał:

> [...]
> piekarnik - odczekaj aż się pięknie zrumieni i upiecze - i masz :)
>

> Margola Mądrzejsza o pl.rec.kuchni'owe sposoby

Serdeczne dzięki, o efektach napiszę później... : ))

1. Data: 2004-10-07 11:47:24

Od: RaV <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10/7/2004 1:38 PM, Użytkownik Wladyslaw Los napisał:

> Może, nieśmiało zaproponuję... w piekarniku??? Co?
>

> Władysław
No popatrz.... sama bym na to nie wpadła.. dzięki za podpowiedź bo
miałam w planach przygotowanie kurczaka w pralce !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2004-10-07 11:49:11

Od: Zenon Grodzki <z...@l...blaszak.dom> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los w <news:wlalos-35E08C.13381307102004@newsfeed.onet.pl> pisze:

> Może, nieśmiało zaproponuję... w piekarniku??? Co?

Kilka dni temu w TVP2 był program poświęcony przyrządzaniu kurczaka.
Był między innymi sposób pieczenia kurczaka nasadzonego na butelkę
z wodą. Czy ktoś z Was praktykuje tę metodę?

Zenon Grodzki

1. Data: 2004-10-07 12:13:28

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kilka dni temu w TVP2 był program poświęcony przyrządzaniu kurczaka.
> Był między innymi sposób pieczenia kurczaka nasadzonego na butelkę
> z wodą. Czy ktoś z Was praktykuje tę metodę?

Tak, ja. Tylko nie na butelkę, tylko słoik, taki wąski a długi, tzn taki jak
po dżemie tylko z tych dłuższych. Kurczak sobie na tym słoiku stoi w
piekarniku i wychodzi suuper.
A do RaV - kurczaka do takiego pieczenia tylko solę, nie dodaję żadnych
innych przypraw. Oczywiście solę na wierzchu i w środku, a wodę w słoiku też
solę, chociaż nie bardzo wiem po co ;-)
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-10-07 12:15:56

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> A do RaV - kurczaka do takiego pieczenia tylko solę, nie dodaję żadnych
> innych przypraw. Oczywiście solę na wierzchu i w środku, a wodę w słoiku

Oświećcie mnie, po co ten słoik z wodą? Czy dzięki niej wychodzi jakiś
szczególnie soczysty?
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-10-07 12:21:47

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ck3agu$7h6$2@atlantis.news.tpi.pl>,
RaV <w...@p...onet.pl> wrote:

> No popatrz.... sama bym na to nie wpadła.. dzięki za podpowiedź bo
> miałam w planach przygotowanie kurczaka w pralce !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No widzisz. Już coś się dowiedziałaś o pieczeniu kurczaków. A teraz może
zdradź, jaki masz z tym problem?

Władysław

twardy orzech do zgryzienia (P!)
Uszczelki do starego robota