Re: uzależnienia

Data: 2000-02-16 20:36:19
Temat: Re: uzależnienia
Od: "Tomasz Jędralski" <T...@p...fm>

Machalas napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy można mówić o uzależnieniu od muzyki? Od pewnego czasu obserwuję u
>siebie niepokojące zjawisko. Słuchanie utworków amerykańskiej grupy
>Creedence Clearwater Revival powoduje u mnie mało że dziwne reakcje - ale
>totalną zmianę nastroju, samopoczucia, nastawienia do określonych sytuacji,
>ludzi.

U mnie to samo , tylko że z Lennonem . ( ale to chyba nie jest dla Ciebie
niespodzianką )

>jestem zły - słucham CCR - jestem zadowolony
>jestem zmęczony - słucham CCR - nabieram siły
>odczuwam zmęczenie i niechęć - słucham CCR - przyjmuje pozycję iście
>odmienną

U mnie występuje nieco bardziej rozbudowana forma - działająca też w drugą
dołującą ) stronę .

>Mało tego - kiedyś bardzo dobry koleś stwierdził że muzyka Creedence jest
>słaba i zerwałem z nim kontakty. TYLKO dlatego....

Oj , Stary . To rzeczywiście głupota . Ale nie będę ukrywał , że i mi
zdarzało się tak postępować . Niestety .

Pozdrawiam ! Tomasz ' Tommy ' Jędralski - http://republika.pl/lennono
' Everybody seems to think I'm lazy . I don't mind , I think they're crazy .
Runnin' everywhere at such a speed , till they find there's no need . ' -
John Lennon