Re: uzależnienia

Data: 2000-02-17 12:01:58
Temat: Re: uzależnienia
Od: "Janusz H." <h...@p...onet.pl>

Machalas wrote:

> Oby. Fakt. Zobaczymy.

No tak, zobaczymy.
Ale jeśli sytuacja wygląda tak jak napisałeś - IMO nie jest dobrze.
Odwracać się od ludzi, bo mają inne gusta i nie boją się otwarcie tego
przed Tobą powiedzieć? Chcesz, żeby musieli przy Tobie uważać na każde
słowo, albo żeby 'siłowo' polubili CCR???
Fajnie... ale tylko pobieżnie, 'na zewnątrz' i jedynie na krótką metę.

A propos - przypomniał mi się pewien tekst z jakiegoś serialu
komediowego (cytat z pamięci): "Byliśmy prawdziwymi przyjaciółmi:
piliśmy piwo, oglądaliśmy mecze... A teraz muszę z nim pogadać szczerze
i wyznać, że zdradza go żona? Nie chcę zepsuć takiej wspaniałej
przyjaźni jakimiś bliższymi stosunkami i rozmowami... na dodatek
szczerymi."

> [...]
> Ogólnie - grali bluesa i rock`n`rolla. Niby nic nowego,ale JAK oni to grali.
> Człowieku, JAK ONI TO GRALI !!! Ty nie masz pojęcia chłopie JAK ONI TO
> GRALI.... Stary, po prostu....aż słów mi zabrakło. JAK ONI GRALI !!!!!
>
> (i powiesz, że jestem normalny? :-)) )

IMVHO masz do tego zespołu taki sam stosunek jak ludzie do egzaminów
(głównie chwilę przed nimi) o których sam pisałeś. Za bardzo
identyfikujesz się z tą grupą i jak coś wyjdzie 'nie tak' to zaraz
czujesz, że Twój świat legnie w gruzach??? Albo inna analogia - faszysta
(sic!) gotowy zabić za krytykę jego poglądów, bo to na nich buduje
spokój swojego ducha.
Fakt - przejaskrawiam, ale tylko dlatego, by było lepiej widoczne.
Przemyśl lub wyrzuć na śmietnik ;-))).

......ale chyba nie jesteś ignorantem ? :-P ;-)))))

> Polecam Creedence Clearwater Revival, ale jeśli Ci "nie siądzie", to ani mru
> mru na grupie, bo jak przeczytam, to powiesze za coś, co boli najbardziej -
> Bartek Nagorny nazywa to "cohones" czy jakoś tak....

Ale ja się wcale nie boję ;-P.
Jednak moje zdanie usłyszysz dopiero jak poznam ich muzykę... tylko, że
nie wiem jak ją zdobyć (może są mp3 na jakimś polskim serwerze?).

> Machalas

Pozdrawiam
Janusz ... potencjalny CCR-fan ;-)