Re: vilcacora - czy warto ?

From: "borkon" <b...@a...de>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: vilcacora - czy warto ?
Date: Thu, 14 Mar 2002 01:50:39 +0100

"> Mam raka powierzchniowego pecherza moczowego. Jestem w trakcie
przyjmowania
> BCG we wlewkach. I teraz rodzice gdzies wyczytali, ze cudownym lekiem jest
> vilcacora. I na gwalt chca to zamawiac w firmie w londynie. Stad chcialbym
> sie dowiedziec czy w ogole warto sobie tym zawracac glowe ? Czy to nie
jest
> przypadkiem takie placebo za spore pieniadze ?
>
> prosze o szybka odpowiedz
>
> Michal K

Moj znajomy choruje a wlasciwie chorowal na raka
zoladka...lekarze byli bezradni...
Ow znajomy dowiedzial sie przypadkiem o vilcacorze, chodz lekarze dawali
jemu pare miesiecy...zyje do dzis i na zdrowie jak narazie nie narzeka...

Tak na marginesie...po co sprowadzac vilcacore az z Londynu...mozna ja kupic
w Polsce np. w sklepach zielarskich a nawet w niektorych Aptekach..
ten preparat jest dostepny w tabletkach...kroplach i jako cherbata...radze
nie oszczedzac w dozowaniu bo moze wtedy nieposkutkowac..
jesli jestes zdecydowany nabyc ten specyfik to prosze go zazywac
jaknajszybciej..bo jak wiadomo..im szybciej tym lepiej...acha..prosze nie
rezygnowac z leczenia konwencjonalnego..one tez moze byc skuteczne
pozdrawiam
borkon