Strona główna Grupy pl.soc.inwalidzi w koncu bedzie waloryzacja co roku z uwzglednieniem wzrostu plac Re: w koncu bedzie waloryzacja co roku z uwzglednieniem wzrostu plac

Re: w koncu bedzie waloryzacja co roku z uwzglednieniem wzrostu plac

Data: 2007-09-08 13:24:55
Temat: Re: w koncu bedzie waloryzacja co roku z uwzglednieniem wzrostu plac
Od: "Bilbo" <b...@W...onet.pl>

piotrek wrote:
> mi sie wydaje ze jak juz uchwalili ta ustawe to bedzie waloryzacja co
> roku po wyborach nie zmienia tego i dobrze sie stalo ze to uchwalili
> przed wyborami bo jak by platforma wygrala wybory to jestem pewien ze
> by nie bylo waloryzaccji bo oni sa temu przeciwni, wiec skoro juz
> jest to raczej zadna partia nie odwazy sie zlikwidowac tego

W zasadzie się z tym zgadzam. Kwotowo nie robi większej różnicy, czy co rok
będą podnosili emerytury o 2,5%, czy co drugi rok o 5% (upraszczając).
Zaporowe wydaje mi się dodanie tych 20% wzrostu płac. To jest chyba nie do
przejścia, ciekawe, ile trzeba z budżetu wydać na ten dodatek?
Lech
--
Łomazy w Europie
www.lomazy.eu